וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט הכדורגל הווארד ווב מבוקש באיטליה

בארץ המגף שוקלים לזמן את האנגלי כדי למנוע טענות מצד יובה ורומא על שיפוט מוטה. אל שעארווי נותח וייעדר עשרה שבועות

פגרת הכריסמס והסילבסטר נמצאת בעיצומה ומיד אחריה, ב-5 בינואר, הכדורגל האיטלקי יישא את עיניו אל טורינו, כשאלופה ומוליכת הטבלה יובנטוס תארח את רומא לקרב צמרת ענק. איזו דרך לחזור מהפגרה.

הפער בין הקבוצות עומד על חמש נקודות, ובאיטליה נערכים למשחק. מסתבר שכדי למנוע טענות מצד שתי הקבוצות על שיפוט מוטה ולא הוגן, איגוד השופטים מחפש שופט זר שישפוט במשחק. "אל טמפו" פרסם כי ההתאחדות האיטלקית מעוניינת לזמן את שופט הכדורגל האנגלי הווארד ווב, ששפט לאחרונה במשחק בין יובנטוס לריאל מדריד. למשחק עדיין לא מונה שופט ויש ארבעה מועמדים מקומיים, כאשר המוביל הוא השופט האיטלקי המצוין ניקולה ריצולי.

הווארד ווב שופט כדורגל אנגלי. GettyImages
שיפוט הוגן. הווארד ווב/GettyImages

מילאן חווה עונה איומה ועתה היא תחסר לתקופה ארוכה גם את חלוצה סטפן אל שעארווי בן ה-21, שעבר ניתוח ברגלו הימנית וצפוי להיעדר כעשרה שבועות מהמגרשים.

לפני הצהרת המועדון, אי אפשר היה להימנע מהניתוח. "ההליך היה הכרחי כדי לגרום להחלמה מלאה של הפגיעה בעצם. הרופאים יערכו בדיקות ולאחריהן יוחלט על אופן ההחלמה", נאמר מהמועדון. מילאן מדורגת במקום ה-13 בטבלת הסריה A עם ארבעה ניצחונות בלבד ב-17 משחקים ורחוקה 27 נקודות מהמוליכה יובנטוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פחות כלי בארגז של אלגרי. אל שעראווי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully