וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן אבו זייד: "קרית שמונה לא עשו כלום חוץ מהגולים"

29.12.2013 / 7:40

אכזבה ברמת השרון בעקבות ההפסד לקרית שמונה: "פראיירים, היה לנו משחק ביד". הקבוצה תפנה לבית"ר בנוגע לרועי זיקרי

one

אכזבה גדולה הייתה אמש (שבת) בחדר ההלבשה של רמת השרון לאחר ההפסד הביתי 2:0 לקרית שמונה. שחקני הקבוצה הרגישו פספוס וירדו כעוסים לחדר ההלבשה כאשר חלק מהם אומרים: "איזו בושה, היה לנו משחק ביד והיינו צריכים להכריע אותו. שלטנו במשחק, לא הכרענו אותו וקיבלנו שני גולים ממצבים נייחים כמו קבוצת נוער. פראיירים, יכולנו לעשות דחיפה גדולה קדימה. בני יהודה הפסידה ומכבי פתח תקוה מחר בטדי, זאת הייתה הזדמנות גדולה".

חסן אבו זייד אמר בסיום: "זה כואב כי היינו טובים. שלטנו לאורך רוב המשחק והפסדנו מחוסר ריכוז. קרית שמונה לא הייתה במשחק, 80 דקות המשחק היה בידיים שלנו והם עשו משני מצבים נייחים שני גולים. זה מתסכל אבל אין לנו ברירה אלא להרים את הראש ולהמשיך קדימה. פיספסנו הזדמנות בגלל התוצאות בתחתית אבל נמשיך הלאה".

על האמונה בסיכויי ההישארות בליגה אמר: "אני אופטימי. אל תשכחו איפה המועדון היה בתחילת העונה. היכולת היום מעודדת ואם נמשיך ככה נעשה את הנקודות שלנו, אנחנו מאוד מאמינים".

על אף בעיות התקציב ברמת השרון מתכוונים לפנות השבוע לבית"ר ירושלים ולנסות לצרף את החלוץ רועי זיקרי. רמת השרון קיבלו המלצות על זיקרי ממנהל מחלקות הנוער אברהם בכר שהמליץ לצרפו אך ייתכן כי עד שבית"ר לא תצרף שחקן התקפה זר היא לא תמהר לשחרר את זיקרי. במועדון מעוניינים גם בבלם נוסף וייתכן שבלם נוסף ינחת להתרשמות בשבוע הקרוב.

קרית שמונה ניצחה 0:2 את רמת השרון

חסן אבו זייד שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. אבו זייד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully