וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה 0:2 את רמת השרון

הצפוניים קיבעו את מקומם בצמרת עם ניצחון רביעי רצוף. בדש החמיץ פנדל ותיקן עם שער (81), פאנקה הכפיל (83), מנגה חזר

one

עד היום, קרית שמונה ורמת השרון נפגשו 7 פעמים בליגה הבכירה, ובכל אחד מהמשחקים הייתה ידה של קרית שמונה על העליונה. החבורה של ברק בכר קיוותה לשמור על הרצף ועל המאזן המושלם הזה גם הערב (שבת) במשחק החוץ באצטדיון גרונדמן מול יריבה חבולה מהתחתית, ובסופו של דבר עשתה זאת עם ניצחון 0:2, רק אחרי שחיכתה 81 דקות כדי לפרוץ את הסכר. קרית שמונה הייתה יכולה לעלות ליתרון כבר בדקה ה-27, אך ברק בדש, שרצה להמשיך במגמת ההתאוששות שלו, החמיץ מהנקודה הלבנה. בדש תיקן עם שער יתרון דרמטי שפרץ את הסכר לקרית שמונה בדקה ה-81, ומינדאוגאס פאנקה המחליף הכפיל כעבור שתי דקות כדי להעניק לצפוניים ניצחון רביעי רצוף.

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
החמיץ מהנקודה הלבנה, ותיקן אחר כך. ברק בדש/אדריאן הרבשטיין

קרית שמונה רביעית בטבלה עם 25 נקודות, ובכר יכול להיות מעודד גם מבשורה נוספת: חזרתו למגרשים של דויד מנגה, ששב אחרי היעדרות ממושכת בעקבות פציעה והוכיח את חשיבותו אף שעלה כמחליף. מנגה היה מעורב בשני השערים. לא רק מנגה חזר, אלא גם השופט אלי חכמון, שהושעה בעקבות התקרית עם מאמן הפועל חיפה שלומי דורה. ורמת השרון? היא עדיין ללא שער זכות במשחקי הבית מול קרית שמונה, היא עדיין שקועה עמוק בתחתית עם 11 נקודות, ולמרות שעד הדקה ה-81 היוותה יריב וסיכנה את השער של קרית שמונה, היא תחזור כעת ללחם והחמאה שלה - מאבקי ההישרדות מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
כמה טוב שחזרת. מנגה/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 83: גול! הסכר נפרץ, וקרית שמונה עולה ל-0:2. הפעם זה מינדאוגאס פאנקה, שנכנס כמחליף ופרע את השטרות. מנגה שוב היה מעורב בשער, כשהגביה כדור קרן שהסתיים בנגיחה של הליטאי. 0:2 לקרית שמונה.

דקה 81: גול! קרית שמונה עולה ל-0:1, ומי כבש אם לא ברק בדש? החלוץ שהחמיץ פנדל תיקן, אחרי שדחק מקרוב אחרי בעיטה של דויד מנגה. קרית שמונה בדרך לניצחון?

דקה 65: עוד הזדמנות לרמת השרון. שטרית הפעלתן הכניס כדור עומק טוב להאדז'יץ', שבעט מזווית קשה לפינה הרחוקה, הכדור חלף בסמוך לקורה.

דקה 64: קרית שמונה מנסה להשיג יתרון, ושולפת את השפן מהכובע: דויד מנגה, שחוזר למגרשים לאחר היעדרות ממושכת בשל פציעה. הוא זה שיושיע את בכר?

דקה 52: ברק בכר מחפש ניצחון, ומבצע חילוף ראשון. מינדאוגאס פאנקה בפנים, משה אבוטבול בחוץ.

דקה 46: המחצית השנייה נפתחה, שתי הקבוצות עדיין מחפשות את הרשת.

דקה 28: איזו החמצה של ברק בדש! החלוץ בעט את הכדור לפינה הימנית של ניצן, אך הכדור יצא החוצה. קרית שמונה מחמיצה פנדל שני העונה. היה זה הפנדל הראשון שבדש מחמיץ בקריירה.

דקה 27: פנדל לקרית שמונה! אבו זייד שוב איבד כדור במרכז השדה, הפעם לאחמד עאבד, שעשה תנועה לתוך הרחבה והוכשל על ידי בן שבת. חכמון הצביע על הנקודה הלבנה ללס היסוס.

דקה 24: עוד הזדמנות לקרית שמונה. אבו זייד איבד כדור במרכז השדה, אבוטבול השתלט ובעט כדור מוכן ושטוח מ-18 מטרים שחלף מעל השער של איתמר ניצן.

דקה 15: עדכון מאתר דריבליסט: קרית שמונה ורמת השרון נפגשו עד כה ב-7 פעמים שונות, ובכל אחד מהן ניצחו הצפוניים.

דקה 5: גם קרית שמונה התעוררה. צ'חנוביץ' עבר את שטרית באגף ימין ובעט כדור שטוח, ניצן הגיב היטב והדף.

דקה 3: עוד הזדמנות לרמת השרון. אורי שטרית בעט מ-16 מטר כדור שחלף בסמוך לקורה.

דקה 2: רמת השרון פתחה טוב יותר. בן יאיר שלח החליף מסירות עם סייף ובעט מתוך הרחבה מעל השער.

דקה 1: המשחק נפתח עם מעט מאוד קהל - כ-250 צופים לערך בגרונדמן.

חסן אבו זייד שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
איבד כדורים קריטיים. אבו זייד/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, לירן קצב, עשהאל בן שבת, מאיר גבאי, אורי שטרית, חסן אבו זייד, תום מנשרוב (שלומי מראד, 90), בן בן יאיר, אפרים טאקה (מיכאל זנדברג, 57), קני סייף, אמיר האדז'יץ'.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, מתן אוחיון (דין מימוני, 68), חן דילמוני, וובה בראון, משה אבוטבול (מינדאוגאס פאנקה, 52), אופיר מזרחי, יואל צ'חנוביץ' (דויד מנגה, 64), אחמד עאבד, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully