וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש: משה אבוטבול קרע את הרצועה הצולבת

29.12.2013 / 15:21

קשר קרית שמונה יעבור בדיקת MRI, גם מתן אוחיון ייעדר משני משחקים. בכר: "פשוט בלתי נתפס לאבד שני שחקנים"

one

בעירוני קרית שמונה חוששים שהפציעות של משה אבוטבול ומתן אוחיון יגרמו לשניים להיעדר תקופה ארוכה. אבוטבול, שהיה בספק למשחק בו ניצחה הקבוצה את רמת השרון 0:2 בגלל מיחושים בשריר, עלה בסופו של דבר בהרכב אך סובב את הברך במהלך המשחק והוחלף.

במועדון ישנו חשש שהקשר סובל מקרע ברצועה הצולבת כאשר בשלב זה הברך נפוחה ואי אפשר לבדוק אותה. הערב (ראשון) יעבור הקשר בדיקת MRI ואז יתברר האם אכן מדובר בפציעה הקשה או שמא מדובר בפגיעה קלה בהרבה.

גם מתן אוחיון הרגיש מתיחה בשריר, ובבדיקה שעבר היום התגלה שהוא סובל מקרע קטן בשריר האחורי וצפוי להיעדר שבועיים, כשדין מימוני יחליפו.

משה אבוטבול שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
גמר את העונה? אבוטבול/אדריאן הרבשטיין

היום (ראשון) השחקנים יזכו ליום חופש אך השניים צפויים לעבור בדיקה כדי לגלות את חומרת הפציעה. השניים מצטרפים לאדריאן רוצ'ט, תמיר כחלון ושיר צדק שנעדרים כעת מפציעות ולרשימה ארוכה מאוד של שחקנים שבמהלך העונה עד כה נעדרו ממשחקים בשל פציעות.

אם שמים בצד את הפציעות בקרית שמונה יכולים להיות מרוצים מאוד, לאחר שהקבוצה כבר עם רצף של שלושה ניצחונות ומבססת את מקומה בצמרת ובמקום הרביעי לפני מכבי חיפה והפועל תל אביב. המאמן ברק בכר התייחס לפציעות וגם לדרך של קרית שמונה לצמרת. "זה פשוט בלתי נתפס לאבד שני שחקנים. להרים את עצמך אחר כך זה לא קל. יש לנו משחק קשה מאוד באשדוד, אפילו הכי קשה בליגה, ואחרי זה מכבי תל אביב בבית. אנחנו במקום הרביעי ולמטה הכול צמוד, כך שאנחנו לא רוצים לחזור לשם. עבדנו מאוד קשה להיות במקום הזה ואנחנו רוצים לשמור עליו".

מחר (שני) תחזור הקבוצה לאימונים כשברק בכר ינסה להוריד את שחקניו אל הקרקע. בקרית שמונה מעוניינים להתחזק בשחקן אחד לפחות בחלון ההעברות כשהחיפושים מתמקדים בהבאת קשר זר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"עבדנו מאוד קשה להיות במקום הזה ואנחנו רוצים לשמור עליו". בכר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully