וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "אנחנו ממש לא מפחדים ממנצ'סטר סיטי"

הקשר הגיב להצהרות של טורה ("ברצלונה מפחדת מאיתנו"). גווארדיולה: "התקופה בברצלונה? זה היה עידן מסי, לא עידן פפ". צפו במסי מתאמן בארגנטינה

ברצלונה כבר מתכוננת בשיא המרץ לשמינית גמר ליגת האלופות, שם תתמודד בקרב איתנים מול מנצ'סטר סיטי. אחרי שקשר הסיטיזנס ואקס ברצלונה יאיא טורה הודיע בחגיגיות כי "ברצלונה מפחדת מצמד המשחקים מולנו", הגיע תורו של אנדרס אינייסטה לענות. אינייסטה, שציין במהלך החודש שעבר 11 שנים לבכורה במדי ברצלונה, העניק ראיון ל"מארקה" בו התייחס להצהרות של חברו לקבוצה לשעבר.

אנדרס אינייסטה, ברצלונה. GettyImages
לא מפחד. אינייסטה/GettyImages

"אנחנו לא ממש מפחדים. זו ליגת האלופות, זה מפעל חשוב, ואסור לנו לפחד מאף אחד. כן, זה הוא הולך להיות משחק חם ואינטנסיבי. סיטי קבוצה עם הרבה מאוד איכויות והיא אגוז קשה לפיצוח, אבל אין לנו סיבה לפחד".

אינייסטה אף נזכר בימים הראשונים בקבוצה הבוגרת של ברצלונה ובבכורה במדי הבלאוגרנה, ב-29 באוקטובר במשחק חוץ מול קלאב ברוז' בליגת האלופות. "אני זוכר את זה כתקופה מאוד מיוחד. עברתי מאלבסטה לאקדמיה של לה מסיה כילד צעיר, וזה היה מסע ארוך. חתמתי לא מזמן על הארכת חוזה בברצלונה, כך שאני רואה את עצמי פורש כאן. יש לי עוד כמה שנים טובות ברמות הגבוהות".

אגב, גם פפ גווארדיולה נזכר אתמול בתקופתו בברצלונה, במסגרת כנס הספורט השנתי בדובאי. המאמן המוערך, כיום בבאיירן מינכן כמובן, נשאל על תקופת כהונתו כמאמן, ואמר כי "יותר מאשר שזה היה 'עידן גווארדיולה', זה היה 'עידן ליאונל מסי'".

אפרופו מסי, הוא ממשיך בתהליך ההחלמה מהפציעה שלו, ואתמול כבר נצפה כשהוא עורך אימון אישי בארגנטינה. מסי, כך מקווים בספרד, יחזור למגרשים מוקדם מהצפוי, כבר למשחק הליגה מול אלצ'ה ב-5 בינואר.

צפו במסי מתאמן בארגנטינה

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה עם ליאונל מסי. Andres Kudacki, AP
"יותר מאשר 'עידן פפ', זה היה 'עידן מסי' בברצלונה". גווארדיולה בימים יפים/AP, Andres Kudacki

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully