וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל עכו: "לא נתנו לנו להכניס דגלי ישראל"

29.12.2013 / 7:58

רק אחרי לחץ על אנשי האבטחה התאפשר גם לאוהדי עכו להכניס דגלים ליציעים. מישאלוב: "חסרים שני חלוצים, אין מחץ"

one

הפועל עכו מתחילה להרגיש בשבועות האחרונים כיצד הסגל הדליל והיעדר מחץ בחלק הקדמי משפיעים עליה. אתמול (שבת) ספגה הקבוצה הפסד נוסף, 2:0 לבני סכנין שהשלים שלושה משחקים רצופים ללא שער זכות. אחמד קאסום (17) וכריסטיאן הידאלגו (78) ניצלו את ההגנה הנרפית של עכו כדי להשיג שלוש נקודות.

אוהדי הפועל עכו עם דגלי ישראל. אדריאן הרבשטיין
"העובדה שפרצו אוהדים למגרש והוכנס חזיז לתוך האצטדיון ונזרק לתוך היציע מעידה שבנס לא נגרם אסון". אוהדי הפועל עכו/אדריאן הרבשטיין

אלא שמה שבעיקר ייזכר מהמשחק הזה הם שני אירועים. הראשון קשור לעובדה שאוהדים רבים של סכנין התפרצו לאצטדיון טוטו תוך שהם חלפו על פני אנשי האבטחה ומבלי להיבדק. יושב ראש חוג האוהדים של הקבוצה, רפי סולטן, טען הבוקר כי אנשי האבטחה מנעו תחילה מאוהדי עכו להכניס את דגלי ישראל ליציעים, בעוד אוהדי סכנין הגיעו עם דגלי פלסטין והניפו אותם. רק אחרי לחץ שהופעל על אנשי האבטחה, שמסרו שזו הוראה של משטרת ישראל להימנע מהכנסת דגלים, התאפשר גם לאוהדי עכו להכניס את דגלי ישראל. עוד טוען סולטן: "העובדה שפרצו אוהדים למגרש והוכנס חזיז לתוך האצטדיון ונזרק לתוך היציע מעידה שבנס לא נגרם אסון. אני לא מבין את משטרת ישראל שלא הוציאה את כל יושבי היציע הצפון-מערבי. יש גם נזק כלכלי מהעובדה שאנשים נכנסו ללא כרטיס וחייבים לתת על כך את הדעת". בעכו כבר הבטיחו לבדוק את הנושא כדי להימנע ממקרים דומים בעתיד.

האירוע השני קשור לעימות המילולי שהתפרץ בין יובל נעים למוחמד כליבאת, אבל בעכו הבהירו שלא יתייחסו לכך. בשלב הזה ממשיכים בעכו לבחון מועמדים לחיזוק כאשר הצוות המקצועי כבר סימן לעצמו רשימה של שחקנים זרים וישראלים. מי שנחשב למועמד המוביל להצטרף הוא חלוץ הפועל פתח תקוה, ליאור אסולין, ובעכו כבר החלו לגשש לגבי אפשרות צירופו של השחקן. גם שמו של רן יצחק, חלוצה של הפועל תל אביב, נמצא עדיין על הפרק אם כי בקבוצה מתקשים להאמין שהשחקן יסכים להגיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
הפתרון לחוד של עכו? אסולין/ניב אהרונסון

בקבוצה ממשיכים לעקוב אחרי מצבו הרפואי של ברניסלב יובאנוביץ', כשבסביבתו של השחקן בטוחים כי עם חזרתו מסרביה יתברר כי הוא יכול לשחק ולא יהיה כל צורך בהקפאתו.

הבלם משה מישאלוב אמר בסיום המשחק: "אנחנו מאוד מאוכזבים מההפסד הזה. שיחקנו טוב מאוד וספגנו שני שערים משתי התקפות. מנגד אנחנו לא השכלנו לכבוש. חסרים לנו שני חלוצים, צריך לומר את האמת, אבל אני מאמין שבינואר יגיעו שני שחקנים כי חסר לנו מחץ בהתקפה. היה לנו משחק טוב, אבל כשאתה לא כובש, אתה סופג".

על הטענה שעכו עדיפה נכון לעכשיו על יריבותיה בתחתית, הוסיף מישאלוב: "אנחנו קבוצה טובה, אבל גם בשנה שעברה הפועל רמת גן הייתה בין הקבוצות הטובות ביותר וירדה ליגה. אנחנו רואים שאנחנו משחקים כדורגל ושאנחנו קבוצה טובה. מי שהיה במשחק ראה ששיחקנו טוב. כולם סימנו אותנו כיורדת בטוחה, אבל אנחנו לא מאמינים בזה כי אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה. קיבלנו שלושה משחקים קשים מאוד, אבל גם נגד הפועל באר שבע שהיא חזקה מאוד נעשה הכול ונשחק כמו שאנחנו יודעים".

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
חייב להתחזק. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully