וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "מאמין שבכל שנה כדור הזהב מגיע לי"

CR7 נהנה מחופשת חג המולד והעניק ראיון נרחב בפורטוגל: "ביקורות כבר לא מעניינות אותי. שיחשבו מה שרוצים"

כריסטיאנו רונאלדו מנצל את חופשת חג המולד כדי לטייל קצת בעולם. CR7 קטף את תואר השנה במסגרת כנס ספורט עולמי בדובאי, ולאחריו העניק ראיון ארוך וממושך בפורטוגל מולדתו, בו התייחס שוב למועמדותו לזכייה בכדור הזהב. "בכל שנה אני מאמין שמגיע לי לזכות בכדור הזהב. אני תמיד אוהב לנצח, אבל לא יודע עד כמה זה תלוי בי. הייתי על הפודיום בשש השנים האחרונות וזו הפעם השישית או השביעית שאני ברשימה המועמדים. זה כמובן לא מקרי, זה רק מוכיח עד כמה יציב הייתי לאורך השנים. המספרים שלי מדברים בעד עצמם", אמר.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
מאושר מתמיד. רונאלדו/AP

רונאלדו אף התייחס להארכת חוזהו בריאל מדריד, שם הוא מרגיש בטוח מתמיד. "תמיד רציתי להישאר בריאל, פשוט לא הגיוני לעזוב את המועדון הטוב בעולם. אני מרגיש אהוב ומערך על ידי כולם. היו כל מיני עניינים כספיים ולא כספיים,ף כמו עתיד המועדון, מה זהוא יכול להשיג, אבל בסופו של הצלחנו להגיע הסכמות".

למרות היכולת האדירה שלו העונה, הביקורות על אופיו ואישיותיו של רונאלדו ממשיכות להישמע. לדבריו, זה כבר לא מטריד אותו. "זה הפריע לי בעבר אבל לא היום. אני כבר בן 28, יש לי ילד לגדל ואין לי זמן להתעסק בדברים האלה. אני מי שאני, ואנשים יכולים לאהוב את זה או לא לאהוב".

סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו, חורחה מנדס, התייחס אף הוא לכושר של הלקוח המובחר שלו. "הוא השחקן הטוב בעולם. לא יהיה עוד שחקן כמוהו גם בעוד 500 שנה. כשהוא יפרוש יבינו את זה. אם הוא היה משחק בברצלונה, הוא היה מבקיע 120 שערים בעונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully