וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "הגיע לנו פנדל. תצוגת שיפוט נוראית"

מאמן אשדוד זעם לאחר ההפסד לחיפה: "שבאיגוד השופטים יפסיקו לכסות על עצמם". בנאדו: "חשוב להחזיר ביטחון"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

זה בדיוק מה שהיתה מכבי חיפה צריכה: הקבוצה של אריק בנאדו, שהגיעה הערב (שבת) למשחק מול מ.ס. אשדוד אחרי התיקו הביתי מול רמת השרון וההפסד לקרית שמונה פגשה את החבורה של ניר קלינגר, שפשוט לא מצליחה לנצח בחוץ, וגם בקרית אליעזר הסיפור לא היה שונה. הירוקים ניצחו 1:2, לא מעט בזכות פנדל מפוקפק לו זכתה, וזה הספיק עבורים כדי לצמק את הפער מבאר שבע שבמקום השני ל-7 נקודות.

צוות לבדיקת חומרים אסורים מטעם ההתאחדות לכדורגל, ברשותו של דר? לזר, ערך באיצטדיון בדיקת סמים לשחקנים אסמעיל ריאן, אביחי ידין, וכן לשחקנים מאשדוד.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
צריכים להיראות טוב יותר, אבל הצליחו לצאת עם ניצחון. בנאדו/קובי אליהו

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו אמר לאחר הניצחון: "אלו נקודות חשובות מאוד. קצת התגוננו כי רצינו לשמור על התוצאה וקיבלנו שער משום מקום. הם כמעט לא הגיעו לשער שלנו, אבל השחקנים עשו עבודה טובה מאוד על המגרש ואני מרוצה מהם". על העובדה שגם הערב קבוצתו היתה רחוקה מלהרשים אמר בנאדו: "מכבי חיפה צריכה להיראות יותר טוב אבל לפעמים צריך לקחת ניצחונות קצת יותר קשים. האיכות תבוא עם הזמן, היכולת לא בשיא אבל היה צריך להחזיר את הביטחון עם הניצחון הזה. אני מקווה שנצא לדרך חדשה".

המאמן נשאל לגבי שיחת הנזיפה שערך הבעלים של חיפה, יעקב שחר עם השחקנים לקראת המשחק: "הוא עשה שיחה, הביע את דעתו והשחקנים הקשיבו ואולי הפנימו", אמר בנאדו. "ידענו את החוזקות של אשדוד וניטרלנו אותן". על המשחק הענק במחזור הבא מול מכבי תל אביב אמר בנאדו: "מכבי תל אביב זה תמיד מפגש מסקרן, נבוא לבלומפילד כדי לנצח למרות שהם קבוצה חזקה".

אלון תורג'מן שכבש את השער הראשון במשחק הודה כי קבוצתו לא שיחקה בצורה מרשימה אך הוסיף: "הכי חשוב שלקחנו את הנקודות, יש ימים כאלה אבל מה שמראה על אופי זה שלוקחים את הנקודות בסיום. אני מרוצה מהעונה שלי אבל אני לא מסתפק בזה ורוצה להמשיך לעזור לקבוצה. נבוא למכבי תל אביב, נסתכל לה בגובה העיניים, זו אופרה אחרת אבל אני מאמין שניקח את הנקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם אלון תורג'מן (במרכז). קובי אליהו
יסתכלו למכבי תל אביב בגובה העיניים. תורג'מן חוגג עם חבריו/קובי אליהו

מנגד, באשדוד היו מתוסכלים מאוד מהמשחק, ובעיקר מהפנדל שנשרק נגדם. "האמנו שאנחנו יכולים לנצח, השער נתן לנו רוח גבית, אבל כשאתה מתחיל את המחצית השניה והשופט נותן פנדל הזוי שלא היה קשה לנצח", אמר המאמן ניר קלינגר. "איפה היה פנדל? מה, השחקן מנע שער? דקה 46 והשופט גומר את המשחק. שבאיגוד השופטים יפסיקו לכסות על עצמם. בצד שלנו היה פנדל וזהו. נקודה. פנדל ברור שהשופט לא שרק".

קלינגר הוסיף :"בכל זאת חזרנו למשחק והיינו ראויים לנקודה. היתה לנו גם ההחמצה של גדי קינדה והיינו צריכים לקבל פנדל. זו תצוגת שיפוט נוראית היום לצערו של השופט, אבל זה לא מנחם אותי. מה שכן, שיחקנו טוב ושלטנו במשחק ללא עוררין. יצרנו לחץ על מכבי חיפה ולצערי זה לא הגיע לידי ביטוי בשער. אני מאמין שאם נמשיך ככה לשחק בחוץ בסוף ניקח את הנקודות".

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
ההחמצה של קינדה מנעה ממנו נקודה. קלינגר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully