וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עבדנו קשה מאוד כדי להגיע לכאן"

קרית שמונה מרוצה מהניצחון על רמת השרון, אך מודאגת מהפציעות של אבוטבול ואוחיון. חיים שאבו: "לא נפלנו מהם"

one

קרית שמונה שמרה הערב (שבת) עם מאזן מושלם בכל המפגשים מול רמת השרון, כשגברה עליה 0:2 באצטדיון גרונדמן. היה זה הניצחון הרביעי הרצוף של קרית שמונה, שקיבעה את מעמדה בצמרת ושמרה על המקום הרביעי בטבלה. ברק בדש כבש את הראשון בדקה ה-81 ותיקן אחרי שהחמיץ פנדל בדקה ה-27, ואילו מינדאוגס פאנקה הכפיל כעבור שתי דקות. דויד מנגה חזר לפעילות בקרית שמונה אחרי היעדרות ממושכת, אך החדשות הרעות הגיעו מכיוונם של משה אבוטבול ומתן אוחיון, שנפצעו במהלך המשחק ומחר תיבדק חומרת הפציעה שלהם. רמת השרון נותרה מתחת לקו האדום.

מאמן קרית שמונה ברק בכר אמר בסיום: "זה הלך קשה. היה משחק שקול ויכל להיגמר לפה או לפה למרות שהחמצנו פנדל ונפצעו לנו שחקנים, השחקנים הצליחו להרים את עצמם למרות הכל".

על מטרות הקבוצה בהמשך העונה: "קודם כל שהפצועים יחזרו. זה פשוט בלתי נתפס לאבד שני שחקנים. להרים את עצמך אחר כך זה לא קל. יש לנו משחק מאד קשה באשדוד, אפילו הכי קשה בליגה ואחרי זה מכבי תל אביב בבית. אנחנו במקום הרביעי ולמטה הכל צמוד, כך שאנחנו לא רוצים לחזור לשם. עבדנו מאד קשה להיות במקום הזה ואנחנו רוצים לשמור עליו".

0:2 לקרית שמונה על רמת השרון

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מרוצה. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

על שילוב הצעירים אופיר מזרחי ויואל צ'חנוביץ': "אלה שני שחקנים שאימנתי בנוער לפני שנתיים ואני מאד מאמין בהם. יש לי אופציות אחרות אבל אני בוחר דווקא בהם כי מגיע להם. הם רצים המון ויש להם יכולות טובות ושבעתיד הם יביאו עוד יותר לידי ביטוי. הם יצברו עוד טיפה ביטחון ואז הם יציגו יכולת עוד יותר טובה".

בצד המפסיד, מיכאל זנדברג, שנכנס כמחליף, אמר: "לא נפלנו מהם ואני חושב שאפילו הגענו ליותר מצבים. לא היה משחק ברמה גבוהה וחבל שלא הצלחנו לשמור לפחות על 0-0 ולקחת את הנקדוה להמשך. מצבים נייחים זה חלק מהמשחק ונפלנו בהם היום. אני אופטימי, מאמין שנישאר בליגה. הייתי גם אופטימי גם אחרי שהפסדנו שבעה משחקים. אנחנו מציגים יכולת שלא נופלת מאף אחת מקבוצות התחתית. הפסדנו היום הזדמנות לברוח מהתחתית, אבל יש עוד הרבה משחקים ואני מקווה שנעשה את העבודה במשחקים האחרים".

המאמן המפסיד חיים שאבו: "זה הפסד שלא מחויב המציאות. כמו שהפסדנו יכלנו גם לנצח או לסיים בתיקו. בסך הכל אני חושב שהיה פה משחק די שקול למרות שהם החטיאו פנדל. אמרתי לשחקנים שלי שמה שיכריע את המשחק זה ריכוז גם במשחק שוטף וגם במצבים נייחים ולצערי היום המשחק הוכרע בשני מצבים נייחים שלא היינו מרוכזים בהם. אני לא חושש מהידרדרות הקבוצה, מחר בבוקר אני ארים את השחקנים וננסה לתקן את מה שלא היה בסדר. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק עם רעננה".

לגבי האפשרות לחזק את הקבוצה: "אני אשב עם יו"ר הקבוצה במהלך השבוע ונראה כמה כסף יש, אם בכלל. אני מאוד רוצה להתחזק במספר עמדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
נואש לחיזוק. חיים שאבו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully