וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיין היל: "ג'ו אינגלס היה על סף הגעה ל-NBA בקיץ"

שחקן העבר האוסטרלי החמיא לבן ארצו והוסיף: "אני חושב שבקיץ הבא זה יקרה, אם החוזה שלו במכבי ת"א יאפשר זאת"

ג'ו אינגלס הוא פרוספקט NBA, כך טוען שחקן העבר האוסטרלי שיין היל, שמשמש היום כמאמנה של קבוצת סידני קינגס. כתבה שפורסמה היום (שבת) באוסטרליה, סוקרת את מצבם של נציגי המדינה ב-NBA ואת השחקנים שעשויים להגיע לשם, ועל פי היל, שחקנה של מכבי תל אביב הוא כאמור אחד מהם.

היל בן ה-43 שיחק בעונת 1996-97 במינסוטה טימברוולבס, ובעונת 2003-04 חזר לליגת הכדורסל הטובה בעולם לשישה משחקים במדי סן אנטוניו ספרס. ב-NBA משחקים היום ארבעה אוסטרלים: אנדרו בוגוט (גולדן סטייט ווריורס), מת'יו דלאבדובה (קליבלנד קבאלירס), ארון ביינס (סן אנטוניו ספרס) ופאטי מילס (סן אנטוניו ספרס). היל סבור שהבא בתור יהיה אינגלס.

"ג'ו משחק בטופ של אירופה ובקיץ הוא היה על סף הגעה ל-NBA", סיפר היל, "אני מניח שבראייה לטווח הקצר זו שאלה של כסף. כשמסתכלים על כמה הוא מרוויח באירופה, מבינים שהוא לא ימהר להגיע ל-NBA בשכר מינימום. אבל בשלב מסוים הוא ירצה לבחון את עצמו מול השחקנים הטובים בעולם וזה יכול לקרות כבר בעונה הבאה, אם החוזה שלו במכבי תל אביב מאפשר זאת".

אינגלס בן ה-26 הגיע למכבי תל אביב בקיץ האחרון. הוא שיחק לפני כן עונה אחת בגרנאדה ובברצלונה הספרדיות. עם האחרונה הוא זכה בשני תארי אליפות ושני גביעים. ב-10 משחקי שלב הבתים המוקדם ביורוליג עם מכבי תל אביב, הוא העמיד ממוצעים של 9.8 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully