וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק נותח ויושבת עד פגרת האולסטאר

הגארד הנהדר של אוקלהומה סיטי לא ישחק בחודש וחצי הקרובים לאחר שנפיחות בברכו הימנית חייבה ניתוח ארתרוסקופיה

נראה שבעונת ה-NBA הנוכחית, יותר מאשר בכל עונה קודמת אפילו (וגם אז לא היה חסר), אנחנו מתעסקים בפציעות לא פחות מאשר ביכולות השחקנים על הפרקט. לא מעט כוכבים כבר מצאו את עצמם על שולחן הטיפולים מאז יצאה העונה לדרך לפני כחודשיים וכעת, גם ראסל ווסטברוק מצטרף לרשימת המתוסכלים.

הגארד הנהדר של אוקלהומה סיטי עבר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו הימנית וייעדר עד לפגרת האולסטאר, כך הודיעה הקבוצה הערב (שישי). "ראסל שיחק ללא כאבים, אבל לאחרונה סבל מנפיחות מתגברת", אמר הג'נרל מנג'ר סם פרסטי בהודעה הרשמית מטעם הת'אנדר, "אחרי התייעצות ובחינת המצב מצד המנתח שלו בלוס אנג'לס, הוחלט לבנות תוכנית להפחתת אותה הנפיחות. התוכנית כללה סדרת צילומי MRI. לאחר הצילום האחרון החליט המנתח שיש אזור מדאיג, שלא היה קיים קודם לכן ולא נראה כלל בצילומים הקודמים ושצריך לבחון פעם נוספת את מצבו של ראסל. הפיזיולוג המייעץ קבע שיש צורך בניתוח ארתרוסקופי על מנת לטפל בבעיה שנוצרה. אנחנו יודעים שמוסר העבודה והמחויבות של ראסל יעזרו לו לשוב לרמת המשחק הרגילה שלו, אותה כולנו למדנו להעריך".

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר, ראסל ווסטברוק. AP
שוב עולה ליציע. ווסטברוק/AP

ווסטברוק סבל בתחילת הפלייאוף הקודם מקרע במיניסקוס בברכו הימנית. הוא עבר ניתוח בסוף אפריל וניתוח משלים נוסף באוקטובר. תחילה אמרו באוקלהומה סיטי כי הוא צפוי להחמיץ בין ארבעה לשישה שבועות בפתיחת העונה הנוכחית, אולם הוא שב לפרקט כבר בשלישי בנובמבר מול פיניקס, לאחר שהחמיץ שני משחקים בלבד. יחד עם ווסטברוק, OKC ניצבה במקום השני במערב עם מאזן 5:23. המספרים שלו עד כה העונה עומדים על 21.3 נקודות, שבעה אסיסטים ושישה ריבאונדים לערב, ב-32.9 דקות בממוצע. במשחקו האחרון, לפחות אמצע פברואר, אז ייערך משחק האולסטאר בניו אורלינס, סייע ווסטברוק לת'אנדר להביס את ניו יורק ניקס במדיסון סקוור גארדן, כשהוא מסיים עם טריפל דאבל של 14 נקודות, 13 ריבאונדים ועשרה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully