וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת החג היפה של סטיבן ג'קסון

כמו כל שחקני ה-NBA, הסמול פורוורד הוותיק של הקליפרס קיבל מהליגה טאבלט במתנה לכריסמס, אלא שהוא בחר להעביר אותו לעובד באולם של גולדן סטייט במהלך המשחק בערב החג

המפגש שנערך בליל חג המולד (בין רביעי לחמישי) בין שתיים מהיריבות לבית הפאסיפי, לוס אנג'לס קליפרס וגולדן סטייט, הסתיים עם דרמה גדולה וניצחון 103:105 של הווריירס. הקרב הזה היה חם מאוד ובמהלכו הורחקו דריימונד גרין המארח ובלייק גריפין, כוכב הקליפרס. אבל מסתבר שהיו גם כאלה שניצלו את אווירת החג על מנת לעשות מעשים טובים.

השנה האחרונה לא הייתה פשוטה עבור סטיבן ג'קסון. הסמול פורוורד בן ה-35 איים בדצמבר שעבר על שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר, סרג' איבקה, באמצעות הטוויטר ולאחר מכן, באפריל, קבוצתו סן אנטוניו החליטה שהיא לא יכולה להתמודד עם השגעונות שלו וחתכה אותו, רגע לפני ריצת הפלייאוף שלה, שהסתיימה עם הפסד דרמטי בגמר ה-NBA מול מיאמי.

סטיבן ג'קסון לוס אנג'לס קליפרס. Maddie Meyer, GettyImages
מנסה לייצר זכרונות חיוביים. ג'קסון/GettyImages, Maddie Meyer

כעת, ג'קסון עובד על שיקום התדמית שלו לקראת סוף הקריירה ולפני כשבועיים וחצי הוא הוחתם על ידי הקליפרס, שמנסים להיאבק במערב הקשה. במהלך חג המולד שלחה הליגה לכל השחקנים שלה מתנה מרשימה ולא זולה בכלל בדמות טאבלט של סמסונג גלאקסי. אלא שג'קסון החליט שהוא לא זקוק למכשיר האלקטרוני ושהוא יכול לעשות מישהו אחר הרבה יותר שמח.

הסמול פורוורד, ששיחק במדי גולדן סטייט בשנים 2007-2009, מצא את אחד מעובדי האולם המקומי, האורקל ארינה והעביר אליו את הטאבלט. אותו עובד צילם את המתנה וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אני רוצה להודות לסטיבן ג'קסון מלוס אנג'לס קליפרס, על כך שהפך את הערב שלי לסופר נהדר ונתן לי את המתנה הזו. תודה רבה לך! זה היה מאוד נחמד! חג מולד שמח!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully