וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם מזהים את אינייסטה כמוכר בחנות?

סוני הוציאה פרסומת נהדרת עם כוכב ברצלונה, בה הוא גורם ללקוחות להאמין שהוא עובד תמים בערב חג המולד. וגם: אלכסיס סאנצ'ס יוצר טירוף בעיר הולדתו, ניימאר מלהטט. צפו

כוכבי ברצלונה יצאו לחופשת החגים וכל אחד מהם מבלה אותה בדרכו המיוחדת. אנדרס אינייסטה למשל, מככב בפרסומת חדשה של ענקית האלקטרוניקה, חברת סוני. בפרסומת, מצולם אינייסטה במצלמות נסתרות בחנות של החברה. לקוחות מזדמנים נכנסים ומחפשים לעצמם מוצרים, ערב חג המולד. הם נתקלים באינייסטה, חלקם מזהים ורצים להביא את החבר'ה לתמונה, חלקם, כמו הגברת המבוגרת שחושבת שהוא "נראה כמו שחקן קולנוע שהיא מכירה מהטלוויזיה, קצת פחות. אחד מהם אפילו אומר לקשר הספרדי ש"הוא נראה שתי טיפות מים כמו אינייסטה" ואחר, שחברתו לא מצליחה לשכנע אותו לרכוש מכשיר מסוים, מסכים רק לאחר שאינייסטה מבקש. צפו בפרסומת הנהדרת.

ובזמן שאינייסטה משתעשע בפרסומות, אלכסיס סאנצ'ס מצא זמן לשוב לעיר הולדתו, טוקופילה אשר בצ'ילה, מה שהוביל לטירוף מוחלט ברחובות. סאנצ'ס הגיע על מנת לחלק מתנות למקומיים לרגל החג ורץ ברחובות העיר בדרך למגרש הכדורגל עליו גדל כילד. כל העיר רצה אחריו, נצמדה לגדרות סביב האצטדיון ואוהד משקיע אחד אף הציג גראפיטי ענק עם דמותו של כוכב בארסה.

אחרון חביב, איך אפשר בלעדיו, הוא ניימאר. הברזילאי ערך משחק ראווה במולדתו ובו הוביל את קבוצת "ניימאר וחברים". במהלך המשחק, הוא הראה את היכולות שלו עם הקפצה מבריקה מעל ראש של אחד השומרים, שעדיין כנראה מחפש לאן הכדור נעלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully