וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יובנטוס רוצה את אנחל די מריה

יובה מתכננת "ליצור את הקישור הטוב בעולם" ומוכנה לשלם על הארגנטינאי 25-30 מיליון יורו. גם מנדז'וקיץ' על הכוונת

מעמדו של אנחל די מריה בריאל מדריד לא ברור כבר תקופה ארוכה. שמו של הקשר הארגנטינאי, שראה בקיץ את גארת' בייל מגיע לקבוצה, נקשר כל הזמן במעבר לקבוצות אחרות ברחבי היבשת והאחרונה שבהן היא יובנטוס.

העיתון האיטלקי "טוטוספורט" טוען הערב (שישי) כי אלופת איטליה מתכננת לבזבז לא מעט מזומנים בפגרת הקיץ הקרובה ודי מריה מסומן כמטרה העיקרית. ביובנטוס עדיין שוררת אכזבה גדולה לאחר ההדחה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים ובעוד הגברת הזקנה רצה לאליפות נוספת בסרייה A, שלישית ברציפות, ראשיה כבר חושבים הלאה.

אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
בדרך לאיטליה? די מריה/AP

לאחרונה נפוצו דיווחים שבין ריאל מדריד למונאקו הצרפתית מתנהלים מגעים לגבי די מריה, אולם דיווחים אלו הוכחשו על ידי כל הצדדים המעורבים. גם טוטנהאם הייתה בתמונה לגבי השחקן. כעת הפוקוס עובר לאיטליה ועל פי "טוטוספורט", יובה תהיה מוכנה לשלם על הקשר הארגנטינאי 25-30 מיליון יורו. המטרה של יובנטוס היא "ליצור את הקישור הטוב ביותר בעולם" ולהציב את די מריה לצד ארתורו וידאל, אנדראה פירלו ופול פוגבה. לדי מריה יש העונה 23 הופעות, שישה שערים ושמונה בישולים במדי ריאל.

מעבר לכך, יובה מחפשת גם חלוץ. על הכוונת נמצא מריו מנדז'וקיץ', המפציץ הקרואטי של באיירן מינכן, שזכה אמש בתואר ספורטאי השנה במולדתו. למנדז'וקיץ' יש חוזה בבאיירן עד יוני 2016, אבל אם תגיע ההצעה הנכונה מכיוון יובנטוס, החלוץ בהחלט עשוי להימכר, בעיקר בשל העובדה שבאיירן מתכננת לרכוש בפגרה את רוברט לבנדובסקי מדורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully