וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלקי מקאי פוטר מאימון קרדיף סיטי

התבוסה לסאות'המפטון בבוקסינג דיי עשתה את שלה והבעלים וינסנט טאן שיחרר את המנג'ר, שהעלה את הקבוצה לפרמיירליג

זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה ואחרי התבוסה אמש (חמישי) 3:0 בבית מול סאות'המפטון, זה גם קרה. הבעלים המאלזי של קרדיף סיטי, וינסנט טאן, הודיע היום שמנג'ר הקבוצה, מלקי מקאי, פוטר מתפקידו. בין טאן למקאי תוכננה להתקיים פגישה מחר בערב, אבל הבוס החליט לא לחכות והודיע על הפיטורים כבר היום.

בהודעה מטעם המועדון נמסר: "חבר המנהלים של קרדיף סיטי שיחרר את מלקי מקאי מתפקידו. מנג'ר חדש ימונה בהקדם והודעה בנושא תצא".

מלקי מקאי מנג'ר קרדיף סיטי. Christopher Lee, GettyImages
סכסוך מתמשך עם הבעלים. מקאי/GettyImages, Christopher Lee

השם המוביל כעת לרשת את תפקידו של מקאי הוא חלוץ העבר של מנצ'סטר יונייטד ומאמן מולדה הנורבגית, אולה גונאר סולשאר, אותו מנסה היו"ר מהמט דלמאן להביא לקבוצה, שמדורגת אחרי 18 מחזורים במקום ה-16 בטבלה עם 17 נקודות במאזנה, אחת יותר מאשר פולהאם, שנמצאת מתחת לקו האדום. שם נוסף שעלה הוא זה של סוון גוראן אריקסון.

בשבועות האחרונים התנהל מאבק מתמשך בין טאן למקאי, יקיר האוהדים, שהעלה בעונה שעברה את קרדיף סיטי לפרמיירליג. האוהדים לא היססו לקחת את הצד של המאמן מול הבעלים הקונטרוברסלי, שרכש את המועדון ב-2010. בשבוע שעבר טאן אף הודיע למקאי שאם הוא לא יגיש את התפטרותו הוא יפוטר, המנג'ר בחר להישאר בתפקידו ולבסוף, הפיטורים אכן הגיעו. מקאי עוזב את המועדון אחרי 125 משחקים ו-43 אחוזי הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully