וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול: "זזתי מהר מדי, כנראה בלבלתי גם את עצמי"

כוכב הקליפרס כועס על יכולתו במאני טיים בהפסד לבלייזרס. ריברס: "אחריות שלי". צפו בכספי טועה, ומשעשע את שאקיל

פורטלנד טרייל בלייזרס שוב הוכיחה שיש לה כמה נשמות. לפנות בוקר (שישי) הבלייזרס גברו בביתם על לוס אנג'לס קליפרס 112:116 אחרי הארכה. ניקולא באטום שלח את המשחק להארכה עם שלשת קלאץ', ובתוספת הזמן הכוכב היה למרקוס אולדרידג', שסיים עם 32 נקודות (15 מ-31) ו-10 ריבאונדים. "לא הייתי בטוח שאוכל לשחק", אמר הפורוורד המצוין שהיה בספק למשחק אחרי שעקרו לו שיני בינה ביום ראשון, אך לבסוף שיחק וקלע את כל סלי השדה של קבוצתו בהארכה. "השיניים עדיין כואבות", ענה כשנשאל על מצב השיניים שלו. זה לא הפריע לו לנשוך את הקליפרס.

פורטלנד מחזיקה במאזן 1:14 במשחקים בהם ההפרש עומד על 10 נקודות ומטה, מאזן של 0:14 במשחקים בהם הם מובילים במחצית ו-0:19 בהם הרבע הרביעי נפתח כשהבלייזרס מובילים. "אנחנו חושבים שאנחנו ננצח את המשחק. אנחנו לא חושבים על משהו אחר. השחקנים בטוחים בעצמם בנוגע למה שהם יכולים לעשות בשני צדי המגרש. יש לנו בהתקפה הרבה שחקנים שיכולים לקלוע, ובהגנה אנחנו מתעלים", הסביר מאמן הבלייזרס טרי סטוטס את היכולת של קבוצתו במאני טיים לאורך העונה.

פורוורד פורטלנד טרייל בלייזרס למרקוס אולדרידג'. Don Ryan, AP
השיניים כואבות, אבל הלב שמח. אולדרידג'/AP, Don Ryan

"לא היינו צריכים להגיע להארכה, הייתה לי זריקה טובה לניצחון בזמן הרגיל, הייתי בדיוק איפה שרציתי, זזתי מהר מדי, כנראה בלבלתי גם את עצמי", אמר בסיום כריס פול. הגארד של הקליפרס היה אדיר עם 34 נקודות, 16 אסיסטים ו-6 חטיפות, והיה השחקן השלישי, מלבד אייזיה תומאס וג'ון סטוקטון, שרושם מספרים כאלה מאז 1973. זה לא עזר. "לא ידעתי אם לבלייזרס היה פאול לתת, חשבתי שהם יבצעו עליי עבירה, לא חשבתי שאשאר חופשי ככה. הייתי חייב לקלוע את זה". פול לא טעה, לבלייזרס היה פאול לתת אך הם לא השתמשו בו.

"נתנו להם את קו השלוש בסיום הזמן החוקי, אסור שזה יקרה", הוסיף מאמן הקליפרס דוק ריברס. "דבר ראשון היינו צריכים לעשות עבירה, וזאת אחריות שלי. היו לנו יותר מדי החלטות לא טובות. אני תמיד מבצע עבירה במצבים כאלה, בפעם האחת שלא עשיתי הבלייזרס קלעו". בלייק גריפין קלע שיא עונה של 35 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'מאל קרופורד הוסיף 21 מהספסל, אבל זה לא הועיל לקבוצה מעיר המלאכים.

כריס פול שחקן לוס אנג'לס קליפרס מול דמיאן לילארד שחקן פורטלנד בלייזרס. Don Ryan, AP
מספרים טובים, תוצאה גרועה. פול מול ליליארד/AP, Don Ryan

עומרי כספי שעשע את שאקיל אוניל

מדי שבוע, בוחר שאקיל אוניל את חמשת המהלכים הטפשיים של השבוע ב-NBA בפינה הנקראת 'Shaqtin A Fool', במסגרת התכנית Inside The NBA של רשת TNT. הלילה, למרבה הצער, נכנס לרשימה הישראלי הראשון בליגת הכדורסל הטובה בעולם, עומרי כספי, על איבוד הכדור שלו במשחק מול שיקגו. כספי לקח ריבאונד ומיד פנה אחורנית כדי למסור לצ'נדלר פארונס - אך זה היה מאחורי קו החצי, מה שגרם אפילו לפארסונס עצמו לחייך מעט, ושעשע, כמובן, גם את שאקיל ושאר חברי הפאנל. הקטע המלא כאן, כאשר נכון לכתיבת שורות אלה, כספי מדורג במקום השני במצעד המהלך הטפשי של השבוע, עם 24.5 אחוז מהקולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully