וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן ניצחה את הפועל פתח תקוה 0:1

שער של דנון (76) הספיק. ניצחון בכורה לבנין באחי נצרת - 0:2 על הרצליה. חמישייה לבן לולו ב-0:7 על אום אל פאחם

one

המחזור ה-17 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך, ובמוקד הפסידה סגנית המוליכה הפועל פתח תקוה 1:0 להפועל רמת גן. משה בן לולו נכנס בענק לנעליו של מוחמד אבו ענזה בבני לוד, עם חמישייה נפלאה ב-0:7 של קבוצתו על אום אל פאחם המסכנה. המאכזבת של משחקי היום היתה מכבי הרצליה, שהפסידה בביתה 2:0 לאחי נצרת והתרחקה מהצמרת. הפועל ירושלים והפועל עפולה נפרדו ב-0:0 חלש.

המחזור יושלם ביום שני:

הפועל קטמון - הפועל נצרת עילית (19:00)

מכבי נתניה - בית"ר תל אביב רמלה (19:00)

הפועל ראשון לציון - הכח עמידר רמת גן (19:00)

הפועל אשקלון - מכבי יבנה (19:00)

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
כלום לא הלך היום. אסולין/ניב אהרונסון

הפועל רמת גן - הפועל פתח תקוה 0:1

כנראה שהדיבורים על הבעיות הכלכליות של הפועל פתח תקוה השפיעו על שחקני הקבוצה, שנעצרה אחרי שני נצחונות רצופים, פספסה צ'אנס לצמק את הפער ממכבי נתניה מחד ואפשרה למדורגות מתחתיה להתקרב אליה מאידך. חצי השעה הראשונה היתה חלשה, והאירוע הבולט הגיע בדקה ה-29, כשדידייה ברוסו מרמת גן פגע ללא כדור ביוגב בן סימון, וראה כרטיס אדום ישיר. המארחת לא התייאשה או הלכה אחרונית, ובדקה ה-73 גם באה על שכרה: אבי אבגי יצא לכדור עומק והרחיק לא טוב לרגליו של ניסן דנון, שמ-20 מטר הקפיץ באלגנטיות מעל השער הוותיק, לפינה ופנימה. פתח תקוה יצאה קדימה בחיפושה אחר שער השוויון, אך החמצה גדולה של שי רביבו בדקה ה-88 למעשה חרצה את גורלה. זה נגמר בניצחון גדול של הרמת גנים, שפותחים פער של 13 נקודות מהקו האדום ומצמצמים פערים מהחלק העליון של הטבלה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הפועל עפולה - הפועל ירושלים 0:0

הפועל ירושלים סופרת משחק שביעי רצוף ללא ניצחון, וניצחון של ראשון לציון מחר עלול לצמק את הפער בין הירושלמים ובין הקו האדום לארבע נקודות בלבד. מנגד, גם הצפונים עם ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, וגם הם מסובכים בתחתית.

מכבי הרצליה - אחי נצרת 2:0

מזל טוב לטל בנין, שרושם סוף סוף את ניצחון הבכורה שלו באחי נצרת. הרצליה, מנגד, מפספסת הזדמנות גדולה לצמצם פערים מהפועל פתח תקוה, מאבדת את המקום השלישי ועלולה למצוא את עצמה במקום השישי בסיום המחזור ה-17. המארחת נותרה בעשרה שחקנים בשל כרטיס אדום של אבי מלכה בדקה ה-50, ואפשרה לאחי נצרת להשתלט לגמרי על המשחק. אלן מסודי כבש את הראשון בדקה ה-69, השלים צמד בדקה ה-82 ובנין חוזר, לפחות באופן זמני, לחלק העליון של הטבלה.

מכבי אום אל פאחם - בני לוד 7:0

גם בלי השחקן החשוב ביותר שלה, מוראד אבו ענזה המושעה, מסתבר שבני לוד יודעת לכבוש. נכון, אז היריבה אמנם היתה הקבוצה החלשה ביותר בלאומית, ובכל זאת - הקבוצה של סלימן אזברגה עולה לפחות באופן זמני למקום השלישי, עם ניצחונה הגבוה העונה ביותר מאז המחזור השני - גם אז, אגב, זה נגמר ב-0:7 על אום אל פאחם. האורחת פתחה היטב וירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 0:2, הודות לשערים של יחיא עיסא (37) ומשה בן לולו (40). המחצית השניה היתה כל כולה בן לולו, שעד המשחק היום הבקיע שני שערים בלבד העונה, ואת אחר הצהריים סיים עם חמישייה, כשהוסיף שערים בדקות 49, 54, 76 ו-81, כשגם מחמוד עבאס הצטרף לחגיגה (54).

אבו ענזה הורחק מארבעה משחקים בשל תקרית האינסטגרם

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

איתמר כהן שחקן הפועל ירושלים אחרי ההפסד מול הפועל קטמון. ברני ארדוב
מה יהיה? איתמר כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully