וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא קיבלתי הזדמנות אמיתית במכבי חיפה"

28.12.2013 / 8:00

גדיר לא סולח לעטר על העוול, כליבאת לא שוכח איך סבל במכבי חיפה ומוגרבי לא נרגע מהטריק המסריח בצרפת. שלושת האסים של בני סכנין נזכרים בימים הקשים, לא סולחים לתקשורת על תאוות הדם בנוגע לדגלי פלסטין, ולקינוח: תחרות ריצה בין שלושת הסילונים. מי ניצח?

יוסי ציפקיס

בזמן שבמכבי חיפה והפועל תל אביב שוברים את הראש מה לעשות עם ההתקפה, בבני סכנין לא רק סופרים את השערים של השלישייה מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת ופיראס מוגרבי, אלא נהנים גם למדוד את הזמנים של שלושת הספרינטרים של הליגה. העובדה שגדיר ניצח לא הפתיעה אף אחד, שכן די ברור שהוא השחקן המהיר ביותר בליגה.

שחקן בני סכנין מוחמד גדיר חוגג עם האוהדים. יוסי ציפקיס
"רציתי להוכיח לעטר שאני כן ראוי לשחק". גדיר/יוסי ציפקיס

חוץ מהמהירות, מדובר בשלישייה שכבשה 12 מהשערים של סכנין ולחשוב שבעבר הלא רחוק עוד ערערו על עתידם המקצועי. "גדלתי במכבי חיפה, זה מועדון עם לחץ, זה קשה מאוד להצליח והרגע שהכי שבר אותי זה במחנה האימונים לפני שנתיים לפני שעזבתי", מסביר גדיר. "רציתי להוכיח לראובן עטר שאני כן ראוי לשחק, ואז אני רואה שחקנים שרק עלו ומועדפים על פניי. זה הרגע שראיתי שאני לא יכול להמשיך". גם כליבאת בטוח: "לא קיבלתי את ההזדמנות שלי ממכבי חיפה, אבל אני אדם שאם אני לא מקבל את המקום שלו, אני ממשיך במקום אחר".

גם מוגרבי הסביר: "הגיעה הצעה מלאנס, אבל למזלי הרע נפצעתי בברך. במשך חודש לא התאמנתי, ואחרי שחזרתי המאמן אמר: 'אני לא רוצה אותו'. הייתי במצב קשה מאוד. דיברתי עם ההורים שלי והם הרגישו את זה. זה שבר אותי, אבל מבחינתי זו היסטוריה, ועכשיו אני פותח דף חדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully