וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו - סכנין: אייס קרים עשוי להגיע אם יובאנוביץ' יוקפא

בעכו מעוניינים בקשר ששוחרר מבית"ר. נעים לקראת סכנין (ש', 18:00): "אנחנו מסוגלים לנצח". סכנין נזהרת: "זה מוקש גדול"

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 10. סכנין מובילה 3:4, עוד 3 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשעכו מארחת סכנין לא מנצחת: שני ניצחונות לעכו (1:2 ו-1:5) ושלוש תוצאות תיקו.

* בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים שעכו אירחה סכנין הבקיעה שער אחד, אבל הפסידה פעמים וסיימה בתיקו עוד אחד.

* סכנין הפסידה רק פעם אחת בחוץ העונה, למכבי תל אביב, וגם שם עשתה שרירים (וכבשה את השער הראשון נגד הצהובים העונה).

* מחמוד קנדיל עם 388 דקות בלי כדור ברשת. הרצף הנוכחי השני הכי טוב אחרי אוסטין אג'ידה (396).

* עכו הפסידה בבית רק פעמיים העונה (ולא בשלושת החודשים האחרונים): לשתי הראשונות בלבד. סכנין במקום השלישי, כן?

לאתר דריבליסט

שוער בני סכנין מחמוד קנדיל. ברני ארדוב
388 דקות בלי כדור ברשת. מחמוד קנדיל/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אחרי ההפסד הכואב בבלומפילד למכבי תל אביב, עכו נחושה לחזור למסלול הניצחונות בבית. עכו זוכרת היטב את ההפסד בסיבוב הראשון משער דרמטי של מוחמד כליבאת ותנסה לנקום על אותו הפסד. יובל נעים דיבר במהלך השבוע על ההתפרקות מול האלופה, ובאסיפה אמר לשחקנים: "אני מאמין בכם ובבית אנחנו מציגים יכולת טובה. זה נכון שהם בפורמה טובה אבל אנחנו מסוגלים לנצח". גם דוניה שיינהולץ, יושב ראש הקבוצה, אמר: "הטעות של השופטים עדיין מטרידה כי היו צריכים להרחיק אותם לשלוש שנים ולא לשלושה משחקים. אני מאמין שבשבת נחזור לנצח".

בעכו יאלצו להתמודד עם לא מעט היעדרויות. מלבד אמיה טגה וברניסלב יובאנוביץ' הפצועים, גיא דיין צבר חמישה צהובים. אליאור סיידר ישוב להרכב על חשבונו ויפתח בחוד. ננאד מרינקוביץ' וסטיבן כהן ישחקו באגפים. שניר משען שהיה פצוע השבוע חזר להתאמן ויפתח בהרכב.

בעכו ממשיכים לחשוב על חיזוק. חלוץ הפועל תל אביב, רן יצחק, עדיין מועמד להצטרף אבל שמו עלה גם בהפועל רעננה. פרט לכך בקבוצה מתעניינים באפשרות צירופו של קשר בית"ר ירושלים המשוחרר אייס קרים, שעשוי להגיע אם יוחלט להקפיא את יובאנוביץ' שלגביו תתקבל החלטה בקרוב

בני סכנין:

בסכנין עבדו כל השבוע על הצד המנטלי, כאשר מרקו בלבול ביקש משחקניו לשמור על צניעות ולהגיע למשחק מול הפועל עכו באותה רמת מחוייבות שהגיעו למשחקים האחרונים. "עכו אמנם זה לא שם גדול כמו הפועל תל אביב, אבל זו קבוצה שאסור לזלזל בה, במיוחד בבית", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "זה מוקש גדול מבחינתנו, ואם נעבור אותו בהצלחה נוכל לסמן עוד משהו חיובי בעונה המדהימה הזו עד כה". מי שייעדר מהמשחק הוא המגן עלי עוסמאן שסוחב חמישה כרטיסים צהובים, כאשר מוחמד זבידאת יפתח במקומו. בלבול ממשיך בהתלבטות הקבועה בין אחמד קאסום לכריסטיאן הידאלגו, כאשר נראה שקאסום יפתח בהרכב הפעם.

אייס קרים בית"ר ירושלים נפצע. אדריאן הרבשטיין
הפתרון של נעים? אייס קרים/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל עכו: אלירן דנין

דנין אמנם לא קיבל את ההזדמנויות בתחילת העונה, אבל לקח את הצ'אנס בשתי ידיים, נכנס להרכב ולא יצא ממנו בשלושת המחזורים האחרונים. לא מעט תלוי בו בשבת כשהוא יצטרך להתמודד עם המהירות של שחקני סכנין אבל הניסיון שלו אמור לסייע לעכו כדי להשאיר את הנקודות בעכו.

בני סכנין: מוחמד זבידאת

המגן הצעיר שבשנה שעברה קיבל קרדיט במשחקים רבים והוכיח יכולת טובה, ירד השנה לספסל לאור היכולת המצוינת של עוסמאן. כעת, שהוא מקבל מכורח הנסיבות את המקום בהרכב, זבידאת יצטרך להוכיח עצמו, לעצור את החלק הקדמי המסוכן של עכו ולתמוך בהתקפה עם הגיחות המהירות שלו. משחק טוב של זבידאת יעזור מאוד לסכנין ובמקביל ייצור למרקו בלבול עוד כאב ראש חיובי לקראת המשחקים הבאים.

שחקן בני סכנין מוחמד זבידאת. אדריאן הרבשטיין
משחק טוב של זבידאת יעזור מאוד לסכנין ובמקביל ייצור למרקו בלבול עוד כאב ראש חיובי/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, אלירן דנין, יובל שבתאי, מירקו אורמוש. סטיבן כהן, ז'וליאנו ספדאסיו, ננאד מרינקוביץ', אליאור סיידר.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, אברהם פאס, עלאא אבו סלאח, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, חמד גנאים, אחמד קאסום (כריסטיאן הידאלגו), מוחמד גדיר, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully