וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: רן יצחק מועמד להצטרף

25.12.2013 / 14:38

הקבוצה של נעים מעוניינת בחלוץ הפועל תל אביב שלא משחק, גם חלוץ זר על הכוונת. יובאנוביץ' יעבור טיפולים בסרביה

one

הפועל עכו מתחילה להגביר את הקצב בהכנות לקראת חודש ינואר, כשאחד השמות הבולטים של הצוות המקצועי לחיזוק הוא חלוץ הפועל תל אביב, רן יצחק. השחקן בן ה-26 כמעט ולא שותף העונה למעט שני משחקים שבהם נכנס כמחליף (48 דקות במצטבר) והוא מחזיק בחוזה אצל האדומים לשנתיים וחצי נוספות. ובעכו יקוו להגיע עם הפועל תל אביב להסדר לפיו הוא יגיע בהשאלה עד לתום העונה.

בשלב הזה בעכו מעוניינים להתחזק גם בחלוץ זר, אבל יבקשו לבחון את השחקנים שיגיעו לפני שיצרפו אותם. על הכוונת נמצאת גם אפשרות לצרף מחליף לברניסלב יובאנוביץ' שעשוי להיות מוקפא אם יתברר כי הפציעה שלו מצריכה תקופת החלמה ארוכה יותר. הקשר האחורי המריא היום (רביעי) לסרביה כדי לעבור בדיקת MRI וטיפולים כשלאחר מכן תתברר חומרת פציעתו.

שחקן הפועל תל אביב רן יצחק. קובי אליהו
48 דקות בלבד העונה. יצחק/קובי אליהו

לקראת המשחק מול בני סכנין בשבת, יובל נעים ערך אסיפה ארוכה שבמסגרתה הוא הקרין את המשחק מול מכבי תל אביב (5:0), ואמר לשחקניו: "עשיתם יותר מדי טעויות במשחק הזה. אין בעיה להפסיד למכבי תל אביב, אבל אסור לנו להיראות ככה. אם נציג את אותה יכולת מול סכנין, נקבל חמישייה גם מהם". נעים יחסר בשבת את גיא דיין המוצהב כאשר אליאור סיידר אמור לשוב להרכב לעמדת החלוץ.

בינתיים השקט הניהולי חזר לקבוצה, וכפי שפורסם אתמול, מנכ"ל הקבוצה עזרא גורש נשאר בתפקידו. גורש ליבן את ענייניו עם נציגי העירייה.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully