וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - אשדוד: אזולאי וידין יחזרו להרכב

בנאדו יערוך שני שינויים פרט למגנים משומר וטואטחה שחוזרים מול אשדוד (ש', 19:15, ספ' 2). ורד ובוקולי בספסל, אבוחצירא וקינן לא בסגל. גורם: "מי שלא יוכיח את עצמו יילך בקיץ". ניר קלינגר: "העונה של חיפה עד כה מלמדת שהיא פגיעה"

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 50. 8:27 למכבי חיפה, 15 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשמכבי חיפה מארחת יש לה 69.44 אחוזי הצלחה: 14 ניצחונות, 8 תיקו ורק שני הפסדים.

* אשדוד עם 5.55 אחוזי הצלחה בחוץ. למזלה, יש את בני יהודה שמצליחה להיות גרועה ממנה בתחום הזה.

* אשדוד כבשה רק פעמיים בחוץ, ורק פעם אחת זה היה שער שדה (השני בפנדל).

* יכול להיות שהבעיה של אשדוד בחוץ משתקפת במאזן של המאמן שלה: ב-25 משחקי החוץ שאימן בהם בשלוש העונות האחרונות, ניר קלינגר השיג שני ניצחונות, שש תוצאות תיקו ו-17 הפסדים. זה 16 אחוזי הצלחה.

* אבל נגד מכבי חיפה קלינגר יוצא שוויוני לגמרי: 6 ניצחונות, 3 תיקו ו-6 הפסדים.

* מכבי חיפה כבשה רק שניים מתוך 20 השערים שלה בנגיחות, ופעמיים זה היה שלומי אזולאי.

לאתר דריבליסט

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
שני ניצחונות חוץ ב-25 משחקים. ניר קלינגר/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

האסיפה שערך השבוע הנשיא יעקב שחר עם השחקנים ממחישה אולי יותר מכל באיזה מצב הקבוצה נמצאת. הדברים שאמר היו קשים, ושחקנים קלטו את המסר כשאמרו: "יענקל'ה לא ניסה להפחיד אף אחד, הוא רמז למהפכה. הוא לא ישלים עם מצב שבו הקבוצה מדשדשת כבר שנתיים וזה יקרה גם בעונה הבאה". בחיפה הבהירו ששחר לא יהיה סלחן לגבי הפסד נוסף, והכוונה היא לא בנוגע למאמן. בחיפה, כזכור, נערכים למהפכה של ממש בקיץ בכל הנוגע לסגל השחקנים. "כל שחקן שלא יוכיח את עצמו מעכשיו יילך בקיץ. כולם כאן תחת זכוכית מגדלת", הבהירו במועדון כבר לאחר ההפסד בקריית שמונה. הבלם דקל קינן התאמן עם מגן מיוחד למרפק, אך עדיין לא כשיר. שחקן נוסף שלא ייכלל בסגל הוא החלוץ שמעון אבוחצירא, שנפגע אתמול בברכו.

אז מה צפוי במשחק הקרוב מול אשדוד, שהפסד בו יוביל את הקבוצה למקום קרוב יותר לקו האדום, מאשר לאליפות? קודם כל, חזרה לרביעיית ההגנה המקורית. אייל משומר שוחח עם בנאדו, הבהיר לו שהוא לא מבין על מה נענש כשהודח מהסגל במשחק האחרון, קיבל הבהרות לגבי משמעת טקטית, וחוזר להרכב. אלעד גבאי יירד לספסל, וכך גם שמואל שיימן שאותו יחליף טאלב טואטחה. למעשה, בנאדו חוזר להרכב שכולל את אותה רביעיית הגנה הכמעט קבועה בתקופה בה רשם חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. גם בקישור יהיו שינויים, כשאביחי ידין יחזור ל-11 על חשבון גוסטבו בוקולי ושלומי אזולאי צפוי לפתוח על חשבון עידן ורד, שתורגל בחלקים מהאימון. חן עזרא צפוי לפתוח על הספסל ולהשתלב לראשונה מאז הפציעה. שובל גוזלן ימשיך לפתוח בחוד.

בעקבות השיחות שהחלו עם מכבי פתח תקוה בעניינו של דמארי, במועדון הבהירו כי עדיין לא חלה התקדמות או סיכום כלשהו בנוגע למכירת מחצית מהכרטיס. גם עם הפועל תל אביב לא הושגה התקדמות של ממש, אולם הצדדים מאמינים שאפשר יהיה להגיע להסדר. "גם רמון וגם לוזון רוצים למכור", אמרו השבוע במועדון. "אבל בשביל שזה יקרה נצטרך להגיע להסכמות, ואז לסכם גם את תנאי השכר של השחקן".

שחקן מכבי חיפה שלומי אזולאי. טל לוי
יפתח במקום ורד. שלומי אזולאי/טל לוי

מ.ס אשדוד:

מה לא נאמר כבר על מאזן החוץ של אשדוד העונה? הקבוצה צברה עד כה נקודה בודדת מ-18 אפשריות ואם הייתה מצליחה לצבור למשל עוד ארבע-חמש נקודות מחוץ לביתה, יכולה הייתה להתברג בחלק העליון של הטבלה. בשבת תגיע אשדוד לקריית אליעזר, המקום בו גדל מאמנה ניר קלינגר, במדיה של היריבה מכבי חיפה. קלינגר ינסה לנצח את האקסית ולחלוף על פניה בטבלה. "מכבי חיפה בבית היא פייבוריטית כמעט מול כל יריבה", אמר המאמן לקראת המשחק. "אי אפשר להפוך אף קבוצה שמגיעה לקריית אליעזר לפייבוריטית, מצד שני העונה של חיפה עד כה מלמדת שהיא פגיעה, יש לה שחקנים מוכשרים שיכולים להכריע משחק, אבל גם יש לה נקודות תורפה כמו לכל קבוצה. אני משתדל לנתח את חיפה מבחינה מקצועית ולא פסיכולוגית, אי אפשר לדעת איך תוצאות ולחץ ישפיעו עליה", הוסיף קלינגר.

המגן השמאלי ג'ואון אושאנייוה יחסר בשל פציעה ואת מקומו צפוי למלא אמיר בן שמעון. ישראל ראש עשוי לשוב להרכב על חשבון מיקי סירושטן, והקשר גדי קינדה סיים לרצות עונש הרחקה ומתחרה על מקום בהרכב עם בנצי מושל.

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
מתחרה על מקום בהרכב אשדוד עם בנצי מושל. קינדה/ניב אהרונסון

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: אייל משומר

מגן מכבי חיפה עבר שבוע לא קל. זה התחיל בהדחה מהסגל מול קריית שמונה, נמשך בהפסד, בעוד כעס באימון, ונגמר בשיחה עם בנאדו שבה הבהיר: אתה צריך להישמע יותר להוראות טקטיות. לאריק בנאדו הוכח פעם אחר פעם, ששינויים של יותר משחקן אחד בהגנה שלו, במיוחד אצל המגנים, גוררים הפסד. זה התחיל באשדוד, נמשך השבוע בקריית שמונה, ובכלל – בכל פעם שהקבוצה הזאת מגדילה את טווח הרוטציה שלה, היא חשופה ופגיעה יותר. החזרה של משומר להרכב היא כנראה הדבר הבריא ביותר עבור קבוצה שעדיין לא יודעת מה היא רוצה מעצמה העונה.

מ.ס אשדוד: אלכסנדר דוידוב

קבוצות שניצחו העונה את מכבי חיפה, עשו זאת על ידי שליטה במרכז המגרש, תוך ניצול חולשת הקישור האחורי של הירוקים. דוידוב הפך לאחד השחקנים המרכזיים במערך של קלינגר באשדוד וגם הפעם יצטרך להיות במיטבו בצוותא עם רועי בקל, על מנת שאשדוד תצליח לצאת מקרית אליעזר עם נקודה או אפילו שלוש.

אייל משומר, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חזרתו להרכב מסמל תהליך בריא בחיפה. משומר/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב; אייל משומר, סארי פלאח, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה; אביחי ידין, רובן ראיוס, יניב קטן, שלומי אזולאי (עידן ורד), אלון תורג'מן; שובל גוזלן.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, מיקי סירושטן (ישראל ראש), אמיר בן שמעון, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, חאתם עבד אלחמיד, גדי קינדה (בנצי מושל), דויד סולארי, ירו בלו.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully