וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי ת"א: "על כל טעות מול מכבי נשלם ביוקר"

27.12.2013 / 13:29

מאמן בני יהודה דרוך לבכורה שלו מול האלופה (ש', 20:00, ספ'1) והתריע בפני שחקניו: "נהיה חייבים להיות ממושמעים טקטית". סוזה מתלבט באשר למערך הצהובים, ייני ישוב להרכב, פריצה יפתח בחוד

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* משחקים בליגה הראשונה: 121. מכבי מובילה 37:54 ועוד 30 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשבני יהודה מארחת: 20:23 לטובתה, 17 משחקים ללא הכרעה, 80:81 לטובתה בהפרש השערים.

* קצת מצחיק לכתוב את זה לנוכח המיקום של שתי הקבוצות בטבלה, אבל בשלושת משחקי הבית האחרונים מול מכבי תל אביב בני יהודה כבשה 8 שערים ולפחות צמד בכל משחק.

* רציתם רוטציה? 16 שערים כבשה מכבי תל אביב במחצית הראשונה, 16 בשנייה.

* וכמובן שהשער הכי מאוחר של מכבי העונה, והיחיד שהובקע בדקה ה-90, היה של ראדה פריצה – נגד בני יהודה במחזור השני.

* מכבי תל אביב כבשה לפחות פעם אחת ב-9 המשחקים האחרונים. מקום ראשון בליגה כמובן.

* יוסי אבוקסיס ניצח מחצית מהמשחקים בהם אימן נגד מכבי תל אביב (3 מ-6).

לאתר דריבליסט

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
ניצח מחצית מהמשחקים בהם אימן נגד מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני יהודה:

יוסי אבוקסיס, שיערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים, לא יכול היה לבקש לעצמו יריבה קשה יותר, כאשר יפגוש במשחקו הראשון כמאמן בני יהודה את האלופה והמוליכה מכבי תל אביב שנמצאת במומנטום מצוין. הזהובים קבורים עמוק במקום האחרון וחלק לא קטן בהכנה למשחק היה עבודה על הצד המנטלי של השחקנים. "נהיה חייבים להיות ממושמעים מבחינה טקטית ולשמור כל אחד על העמדה שלו", אמר אבוקסיס לשחקניו. "על כל טעות מול מכבי נשלם ביוקר ואני רוצה שכל אחד כאן ייתן יותר ממאה אחוז על המגרש. יש כאן שחקנים טובים ואני מאמין בכם", הוסיף המאמן.

אבוקסיס ייחסר את עומר ורד ורפי דהן שלא יכולים לשחק, בכפוף לחוזה ההשאלה שלהם ממכבי תל אביב וכן את קסטוטיס איבשקביצ'יוס ואור ברוך הפצועים. גם ביום שישי תורגל הרכב זהה לזה שתורגל ביום חמישי, כאשר הקבוצה תעלה במערך מעובה של חמישה שחקני הגנה, עם שלושת הבלמים בן והבה, גל כהן ואביב חדד. לירוי צעירי וסתו פיניש בקישור האחורי ונס זמיר יפתח יחד עם עוז ראלי ואדם הרפקה בחוליה הקדמית. לאור מכירת הכרטיסים הערה, במיוחד בצד הצהוב של העיר, מצפים בבני יהודה לקהל שיא העונה במשחק ביתי, וההערכה מדברת על כעשרת אלפים צופים מחר בבלומפילד.

דויד סולארי מ.ס. אשדוד מול בן והבה בני יהודה. מגד גוזני
מערך הגנה מעובה. והבה/מגד גוזני

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב מגיעה לדרבי הקטן נגד בני יהודה במומנטום מצוין ולאחר ארבעה ניצחונות רצופים בליגת העל. הצהובים ינסו שוב לנצל את העובדה שהפועל באר שבע תשחק רק ביום שני, כדי לפתוח פער של שבע נקודות בראשות הטבלה. למעט החלוץ מונס דאבור הפצוע בברכו, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן פאולו סוזה, שיצטרך מעתה והלאה בשלושת החודשים הקרובים להסתדר עם משחק אחד בלבד בשבוע, כאשר מן הסתם תיווצר סיטואציה של שחקנים מתוסכלים שלא יזכו לדקות משחק רבות, או לחילופין שחקנים שיצטיינו במשחק אחד וימצאו עצמם בחוץ בשבוע שלאחר מכן, בשל שיקולים טקטיים כאלה ואחרים בצוות המקצועי.

הקפטן שרן ייני סיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים ומועמד לחזור להרכב. עדיין לא ברור אם סוזה יפתח במערך התקפי עם שלושה שחקני הגנה בלבד, כדי להכריע את המערך ההגנתי בו צפויה בני יהודה לעלות, או שיעדיף להתחיל במערך של ארבעה שחקני הגנה וחלק קדמי של שלושה חלוצים.

סוזה כהרגלו לא תרגל הרכב באימון המסכם ובקישור מתחרים גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ' דן איינבינדר ומהראן ראדי על שני מקומות. בחלק הקדמי נראה שמקומם של ערן זהבי, ברק יצחקי וראדה פריצה מובטח, כאשר על מקום נוסף יתחרו טל בן חיים ודור מיכה. בסיום האימון יצאה כל הקבוצה לחגיגת הברית של נכדו של דוד צחי, איש המשק הוותיק של המועדון.

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. קובי אליהו
סיים לרצות עונש הרחקה. ייני/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בני יהודה: דלה איינוגבה

השוער הניגרי נמצא העונה בירידה תלולה ביכולתו ואין ספק שלפחות שניים או שלושה הפסדים רשומים על טעויות או פספוסים שלו בין הקורות. בעונות הקודמות, כשהיה במיטבו, כדור כמו שבעט דויד סולארי בדקה ה-90 באשדוד, לא היה מדגדג כלל את איינוגבה והפעם זה פשוט חדר לרשת. איינוגבה יפגוש את קבוצת ההתקפה הטובה בארץ ויהיה חייב לשדרג את יכולתו בשתי רמות לפחות.

מכבי תל אביב: ראדה פריצה

החלוץ השבדי אמור לקבל כעת דקות משחק רבות יותר, בעיקר בשל פציעתו של מונס דאבור שיעדר בחודש הקרוב. פריצה אוהב לכבוש מול הזהובים וכבר הבקיע מולם שלוש פעמים. מכבי תל אביב אמורה לפתוח במערך התקפי מאוד ודווקא מול ההגנה המעובה של בני יהודה תהיה לפריצה עבודה קשה יותר בפיצוח הבונקר ובמלאכת ההבקעה.

ראדה פריצה מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
מרגיש בנוח מול בני יהודה. פריצה/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, בן ווהבה, אמיליאנו פוסקו, לירוי צעירי, סתו פיניש, נס זמיר, עוז ראלי, אדם הרפקה.

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן (ניקולה מיטרוביץ'), מהראן ראדי (דן אינבינדר), ערן זהבי, ברק יצחקי, ראדה פריצה, טל בן חיים (דור מיכה).


בני יהודה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully