וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנתק הסתיים: בנאדו תרגל את משומר בהרכב

26.12.2013 / 13:50

השניים שוחחו והשאירו הכול מאחוריהם. ורד, שיימן ובוקולי תורגלו בהרכב השני במקום אזולאי, טואטחה וידין. אבוחצירא נטש

one

עכשיו זה סופי: הנתק בין אייל משומר לאריק בנאדו, שהוביל לשיחה שהתקיימה אתמול (רביעי) בין השניים, במהלכה טען המגן שלא הבין מדוע הושעה מהסגל מול קרית שמונה וקיבל הסבר כי עבר על הוראות טקטיות, הסתיים היום. במהלך האימון היום נראו השניים משוחחים, והמאמן חזר לתרגל את המגן בהרכב הראשון על חשבון אלעד גבאי. על פי האימון נראה כי לא רק שמשומר יחזור לסגל, אלא יפתח ב-11 שלו.

אייל משומר, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הסתיימה הפרשה. אייל משומר/ברני ארדוב

יחד עם גבאי, תורגל גם שמואל שיימן בהרכב השני ונראה שהמאמן מתכוון להחזיר את צמד המגנים שלו מהיציע להרכב. עדיין לא ברור האם דקל קינן יוכל לשחק, אבל בצוות הרפואי עושים מאמצים להכשירו. המאמן תירגל גם את אביחי ידין במקום גוסטבו בוקולי ואת שלומי אזולאי במקום עידן ורד. החלוץ שמעון אבוחצירא נטש את האימון היום לאחר שחש כאבים בברך, ומההערכה הראשונית עולה שלא מדובר בפציעה חמורה.

בגזרת עומר דמארי לא נרשמה אתמול התקדמות, אבל במועדון אישרו כי החלו מגעים עם מכבי פתח תקוה בעניין רכישת כרטיסו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, עמוס לוזון דורש להעביר למכבי פתח תקוה את איציק כהן וחן עזריאל ואילו הפועל תל אביב דורשת את עמאשה בתמורת לקיזוז חלק מסכום רכישת כרטיס השחקן של החלוץ. אריק בנאדו הקפיא בינתיים מגעים עם מועמדים זרים, ואם דמארי יגיע, ייתכן שיצרף קשר זר שמסוגל לשחק בכנף. כזכור, מקורב לעסקה צוטט אתמול, ואמר כי "הסיכויים לעסקה הם 50:50".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully