וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו שטף את שחקניו: "לא אסתפק יותר בבינוניות"

18.12.2013 / 18:04

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה קשה באימון: "מי שלא ייתן את הכל אסיק לגביו את המסקנות". לוזון דורש שני מיליון יורו על דמארי

one

במכבי חיפה והפועל תל אביב עדיין רחוקים מלסגור את עסקת העברת עומר דמארי, אבל בשיחות שנערכו במהלך השבוע בין הצדדים עלתה אפשרות להקטין את סכום המכירה של החלוץ תמורת העברת שחקנים לשתי הקבוצות. בשיחה בין עמוס לוזון ליעקב שחר וחיים רמון, הבהיר נשיא מכבי פתח תקוה לשעבר שהוא דורש שני מיליון יורו עבור מאה אחוז מכרטיסו של החלוץ, כשמהסכום יקוזזו דמי העברת השחקנים. פתח תקוה הייתה מעוניינת לקלוט את חן עזריאל, איציק כהן ואולי גם את אחד מהזרים שיפלטו מהסגל אבל נראה כי רובם לא יסכימו למעבר.

חיפה מוכנה להעביר את ויאם עמאשה להפועל תל אביב גם ללא קשר לעסקה. המשא ומתן לגבי החלוץ לא מתנהל מולו, אלא רק בין המועדונים. עמאשה הבהיר לחיפה כי הוא מצפה שמלוא שכרו ישולם לו, אם מצד הפועל תל אביב ואם בשיתוף שני המועדונים.

שיחה בעניינו של עמאשה כבר נערכה בין יעקב שחר לחיים רמון. במהלך השיחה עלה גם שמו של גילי ורמוט, אך בחיפה טוענים כי בשל שכרו הגבוה (כ-350 אלף יורו לעונה), קשה להאמין שעסקה כזאת תצא לפועל.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לקרית אליעזר? דמארי/ברני ארדוב

במהלך האימון היום שטף בנאדו את שחקניו ואמר להם: "לא אסתפק יותר בבינוניות. באימונים בסוף השבוע זיהיתי לאן זה הולך וכל אחד מכם ייתן מעכשיו את הכל בשביל הקבוצה. מי שלא ייתן את הכל אסיק לגביו את המסקנות שצריך".

בינתיים, נמשך המשא ומתן לגבי העברתו של הבלם אנדריי פיליאבסקי לוולין לוצק האוקראינית, שרוצה לקלוט אותו בהשאלה עם אופציה לרכישה. על המגעים בין הצדדים פורסם בוואלה! ספורט לפני יותר משבועיים. סוכנו של השחקן כבר שוחח עם יעקב שחר בעניין, אבל הקבוצה טרם נכנסה למשא ומתן כספי עם השחקן וטרם נקבע גם סכום הרכישה העתידי.

כפי שפורסם אתמול, בית"ר ירושלים מעוניינת בדינו אנדלובו, שמצדו עדיין טוען כי הוא מחזיק בהצעות מפולין. ההערכה היא שאם אנדלובו לא יימכר לקבוצה באירופה, הוא ישחק בבית"ר ירושלים או בבני יהודה. החלוץ ממשיך להבהיר כי הוא מעדיף לעזוב את ישראל, אבל לא בטוח שקבוצות יסכימו לשלם עליו חלק ממה שחיפה השקיעה בו.

חן עזרא וגוסטבו בוקולי אמורים לחזור היום לאימונים. הבלם דקל קינן צפוי להיעדר עוד כשלושה שבועות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
זעם על שחקניו באימון. בנאדו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully