וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: מסי יחזור למשחק מול אתלטיקו מדריד

כוכב ברצלונה יחזור לאימונים ב-2 בינואר ועשוי להשתלב כבר במשחק הגביע מול חטאפה. מארקה: בארסה במגעים להחתמת קורטואה. צפו בסרטון על התפתחות הכוכב בארגנטינה

צפו בסרט על התפתחותו של ליאונל מסי בארגנטינה

כולם בספרד ממתינים בציפייה לחזרה של ליאונל מסי. בברצלונה עושים מאמצים להכשיר את הכוכב שנעדר מאז המשחק מול בטיס באמצע החודש שעבר לקראת ה-2 בינואר. כזכור, את מסי מלווים מאמן הכושר של המועדון, אלביו פאולורוסו ששוהה איתו ברוסארסיו. אחרי שבנו לכוכב תוכנית אימונים שלמה, נראה שהתהליך יושלם עד תחילת החודש הבא כשבתאריך הזה הוא ישוב לאימונים.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
עוד קצת להתאזר בסבלנות. מסי/AP

אלא שלמרות שעל הנייר מסי כבר יוכל לשחק במשחק נגד אלצ'ה שיתקיים ב-5 בינואר, בברצלונה לא ימהרו לשלב אותו כאשר תאריך היעד שבו הוא אמור לחזור לשחק יהיה נגד אתלטיקו מדריד בויסנטה קלדרון ב-11 בינואר. כידוע, מדובר באחד המשחקים הכי חשובים העונה של הקטאלנים ונראה שמסי יהיה בריא לחלוטין לקראת ההתמודדות.

ב"מארקה" גם לא פוסלים את האפשרות שהפרעוש יופיע שלושה ימים לפני כן במסגרת משחק הגביע בקאמפ נואו מול חטאפה במה שאמור להיות חזרה גנרלית לקראת הקאמבק הגדול. מי שנמצא כל הזמן במעקב אחרי מצבו של הפנומן הוא טטה מרטינו שצפוי להיפגש היום (חמישי) עם השחקן.

באותו עיתון, אגב, פורסם כי בארסה מנהלת מגעים להחתמת השוער הבלגי של אתלטיקו מדריד, טיבו קורטואה. אלופת ספרד מעוניינת על פי הדיווח לצרף את קורטואה כמחליפו של ויקטור ואלדס. קורטואה נחשב לאחד השוערים המבטיחים ביותר, וצ'לסי, לה הוא שייך, מעוניינת לנהל מגעים עם אתלטיקו על מכירה אפשרית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה מול שוער אתלטיקו מדריד תיבו קורטואה. רויטרס
אחד משוערי העתיד. קורטואה/רויטרס

בלי קשר, ב"'סקיי ספורט" הפיקו לאחרונה סרט שמביא את סיפור התפתחותו של הפרעוש והדרך שעבר בארגנטינה כאשר את צעדיו הראשונים במגרש הכדורגל הוא עשה במדי נואלס אולד בויס. במהלך הסרט מוצגים חבריו לקבוצה, המאמנים שלו, המורים שלו בבית הספר וצופי הסרט מקבלים מבט על המגרשים שבהם שיחק והיכן הוא גדל.

חלק מהתמונות מגיעות מרוסאריו. כך למשל מספר קרלוס מרקוני, מנהל האקדמיה בניואלס אולד בויס, כי מסי הגיע תחילה לבית הספר לא כדי לשחק אלא כדי לראות את אחיו רודריגו. "הוא הגיע לכאן ועמד, וצפה באחיו עם אימו ועם אביו", מספר מרקוני. "בינתיים הוא שיחק עם אחיו הקטן ובעט בכדור מול הקיר ועשה קצת תנועה. כמאמן כדורגל בבית הספר באותו זמן שאלתי אותו למה הוא לא מגיע ומשחק עם הילדים האחרים. הוא אמר לי שהם לא רצו שהוא ישחק. אמרתי לו שכמאמן אני מזמין אותו".

אותו מנהל מספר כי כשראה את מסי, הוא חשב שהוא לא משחק טוב: "זה היה נראה שהוא משחק לבד וכולם פשוט עמדו וצפו בו. לכן לקחתי אותו לשחק עם הילדים הגדולים יותר. שמתי אותו עם הילדים הבוגרים יותר ואותו דבר קרה. הוא כדרר בין כולם והבקיע שער. לכן החלטתי לשים אותו עם ילדים שכבר משחקים בצורה תחרותית. הוא התחיל לשחק עם הקבוצה והוא היה מבקיע ארבעה או חמישה שערים בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully