וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "כולם עצבניים והאווירה רעה"

26.12.2013 / 10:35

שחקני הקבוצה רוצים כבר לעשות סוף לתקופה הרעה ולנצח ביום ראשון את מכבי פ"ת. אייס קרים צפוי להיחתך היום או מחר

one

בבית"ר ירושלים מתכוננים לקרב התחתית ביום ראשון הקרוב נגד מכבי פתח תקוה באצטדיון טדי ובמועדון חוזרים ואומרים כי עם כל הכבוד לרצון להתחזק, בסיס השחקנים הנוכחי הוא זה שיצטרך לנצח ביום ראשון ולהוציא את הקבוצה ממאבקי התחתית. גורם במועדון אמר הבוקר (חמישי): "אין שום הבטחה שרכש בינואר משדרג בצורה משמעותית, ובדרך כלל זה גם לא ככה אז כל אחד צריך להבין את האחריות שלו כאן ולא להמתין לחיזוק שאגב יכול לבוא על חשבון שחקנים שמשחקים היום".

רוני לוי זעם: "לא יכול להיות שההכנה יוצאת לתקשורת"

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"רוני צודק. יש דברים שאסור שייצאו כי אנחנו באמת יורים לעצמנו ברגל". רוני לוי/קובי אליהו

שחקני הקבוצה שוחחו ביניהם אמש בנוגע לאסיפה אותה ערך רוני לוי בה דיבר על ההדלפות של האסיפות הטקטיות לקראת משחקים, ואמרו: "רוני צודק. יש דברים שאסור שייצאו כי אנחנו באמת יורים לעצמנו ברגל ונותנים כלים ליריבה. גם אם זה לא סודות כאלה גדולים, אסור שזה ייצא".

אגב, שחקנים בבית"ר מדברים על תקופה לא פשוטה ואימונים באווירה "רעה" כהגדרתם: "למרות שחושבים ששחקנים לא לוקחים ללב ולא איכפת להם, אז כן איכפת. כולם עצבניים, כולם מתוסכלים, רואים גם בהתנהגות של אחד לשני שצועקים 'סתום את הפה', 'עוף מפה' וכאלה. ככה זה שכולם מרגישים רע. אנחנו חייבים ניצחון נגד מכבי פתח תקוה כדי לגמור עם זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אייס קרים שחקן בית"ר ירושלים עם הכדור לפני יניב קטן שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה. אייס קרים/יוסי ציפקיס

היום או מחר צפויה הנהלת המועדון להודיע לקשר הניגרי אייס קרים כי היא מנצלת את הסעיף בחוזהו ומסיימת את ההתקשרות עימו. לגבי טטה בנגורה, עדיין אין הבנות כספיות בין בית"ר לשחקן, אך בקבוצה מקווים לסגור זאת עד לשבוע הבא. יש לציין כי עלותו של השחקן עד לתום העונה מתקרבת לחצי מיליון שקל וזהו חלק מתקציב הרכש של המועדון.

באימון אמש תרגל רוני לוי מספר שינויים והוא צפוי לעשות זאת עד למשחק נגד מכבי פתח תקוה: "שום דבר לא סגור לגבי ההרכב, נבדוק את כל האופציות ונחליט ברגע האחרון על פי האימונים ועל פי מי שיוכיח שהוא ראוי", אמרו בצוות המקצועי. יחד עם זאת, נראה כי בית"ר תחזור לשחק עם שני קשרים אחוריים כאשר צחי אליחן ו/או דוד רביבו נמצאים בתמונת ההרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully