וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: נאתכו עשוי להצטרף לגלאטסראיי

הקשר שמסיים חוזה בקאזאן עשוי לחבור לרוברטו מאנצ'יני בטורקיה אחרי שהבהיר שלא יאריך את חוזהו ויעזוב כבר כעת

ברני ארדוב

האם ביברס נאתכו ינדוד בחודש הקרוב לטורקיה? על פי דיווחים בטורקיה, הקשר האחורי של רובין קאזאן, שסיים את חוזהו ונחשב לשחקן חופשי, עשוי להצטרף לגלאטסראיי. כזכור, נאתכו כבר הבהיר שלא יאריך את חוזהו ויעזוב את הקבוצה כבר כעת. ב-19 הופעות העונה בקאזאן, נאתכו הבקיע שער אחד ובישל שלושה, כשב-18 משחקים הוא פתח בהרכב.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. AP
בדרך לתחנה השלישית בקריירה. נאתכו/AP

כזכור, ביום ראשון האחרון התראיין נאתכו בוואלה! ספורט, וסיפר על עתידו: "יש הרבה דיבורים, הרבה התעניינות, אבל אין שום דבר שאני יכול להגיד 'לשם אני אלך' או 'שם אשחק בשנה הבאה'. כרגע אני מעדיף לא לדבר על שמות. קאזאן? אחרי שהמאמן פוטר לפני כמה ימים גם הסיכוי שהיה כבר לא ממשי. לא נראה שאמשיך שם".

בדיקה בתקנון ליגת האלופות של אופ"א מגלה שנאתכו יוכל לשחק עם גלאסטסראיי בליגת האלופות למרות שכבר שיחק עם קאזאן בשלב הבתים של הליגה האירופית. החל משלב שמינית גמר כל קבוצה רשאית לרשום שחקן אחד ששיחק בשלב בתים של מפעל אירופי בקבוצה אחרת בתנאי שמדובר במפעל שונה ושתי הקבוצות לא נמצאות כרגע באותו מפעל. נאתכו, כידוע, עומד בתנאי החריג.

כזכור, גלאטסראיי עשתה את הבלתי ייאמן בשלב הבתים של ליגת האלופות כשבמחזור האחרון הקבוצה אותה מאמן רוברטו מאנצ'יני העפילה לשמינית הגמר על חשבונה של יובנטוס בזכות שער ניצחון של ווסלי סניידר. בשלב הבא הטורקים יפגשו את צ'לסי כשהמשחק הראשון ייערך בטורק טלקום ארינה ולאחר מכן יתקיים הגומלין בסטמפורד ברידג'. בליגה גלא רודפת אחרי פנרבחצ'ה שמוליכה את הטבלה ורחוקה ממנה שמונה נקודות בפסגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully