וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: ”יכול להיות שנביא שחקנים כדי ליצור תחרותיות”

26.12.2013 / 10:00

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק בשבת מול בני יהודה: "הם יבואו במוטיבציה גבוהה". אורח באימון: שחקן העבר אבלארדו

כשהיא עם יתרון של ארבע נקודות בפסגה, מכבי תל אביב תקווה להמשיך בשבת (20:00) את המומנטום החיובי במפגש הקצוות מול בני יהודה. הצהובים שחגגו ביום שבת שעבר חמישייה מול הפועל עכו נמצאים עם רצף של חמישה ניצחונות. מי שבלט בנוכחותו באימון היה אבלארדו פרננדס, בלם העבר של ברצלונה שהגיע כאורחו של חואן פאבלו השוער. בשעות הבוקר נערכה בקרית שלום מסיבת העיתונאים השבועית שבה התייחס פאולו סוזה להכנות למשחק ולחלון ההעברות הקרוב.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יכול להיות מרוצה ממה שהוא רואה. פאולו סוזה/קובי אליהו

"נהנינו עם המשפחות מהחג, אבל אנחנו ממשיכים להתאמן כי ביום שבת מחכה לנו המשחק הבא", אמר סוזה במסיבת העיתונאים. "כבר דיברנו לפני המשחק נגד בית"ר שתמיד יש מוטיבציה רבה כשמתחלף מאמן ואנחנו צריכים לחשוב מה הם יכולים לעשות שונה. אנחנו נתכונן כמו שצריך למשחק, אבל העקרונות של המשחק שלנו נותרים בעינם. השחקנים שלנו מתכוננים".

על העבודה שלו בקבוצה אמר סוזה: "אני אף פעם לא מתכונן לשבוע עם הסתכלות רק על המשחק הקרוב. אני מנסה לפתח את עצמנו כדי שהשחקנים יהיו טובים יותר. אנחנו עדיין מתמידים בעבודה בעקרונות שלנו כדי להתאים את האסטרטגיות שלנו לאותו משחק ספציפי. מבחינה מנטלית אנחנו מתכוננים בדיוק אותו הדבר לכל משחק".

על הרוטציה בסגל שלו הוסיף הפורטוגלי: "אני חושב שכל מי שמשחק במפעל אחד ישחק במפעל השני, אבל מדובר בשחקנים מקצוענים שצריכים להראות לי שהם ראויים לשחק. אני בטוח שהם מוכנים להחלטות שלי". על חלון ההעברות בינואר, הוסיף סוזה: "אנחנו עובדים מהיום הראשון על כך שאנחנו רוצים שהסגל שלנו יהיה חזק. זה תלוי מאוד במצב של המועדון. יכול להיות שנביא שחקנים מסוימים כדי ליצור תחרותיות על מקומות בהרכב. מבחינת שחרור שחקנים, יש לנו מחשבות. אנחנו רוצים ששחקנים מסוימים יתפתחו".

ראדה פריצה חלוץ מכבי תל אביב. קובי אליהו
"לא חשבתי שיהיה פער כזה, אנחנו מתכוננים לכל משחק, וחיפה כנראה שלא". פריצה/קובי אליהו

ראדה פריצה הופיע גם הוא למסיבת העיתונאים, ואמר לקראת המשחק נגד בני יהודה: "קשה לשחק נגדם. הם קבוצה טובה יותר ממה שהטבלה מראה. אנחנו יודעים שיהיה קשה מולם ואנחנו נתכונן כדי לנצח במשחק הזה. יש לנו סגל טוב מאוד וזה טוב לשחקנים רבים שיכולים לשחק". פריצה גם התייחס לפער של הצהובים ממכבי חיפה ומהפועל תל אביב, ואמר: "אולי לא חשבתי שיהיה פער כזה, אבל אנחנו מתכוננים לכל משחק, והם כנראה שלא".

על מעמדו בקבוצה אמר החלוץ: "אני מתאכזב כשאני לא משחק, אבל זה המשחק. כמו שהמאמן אמר, אנחנו מקצוענים ואנחנו צריכים לעזור לקבוצה. אני יודע שאני תמיד יכול לעזור לקבוצה ולכן אני יכול לשחק. אנחנו יודעים שיהיה קשה מול בני יהודה".

על השהות שלו בישראל אמר פריצה: "אני מרגיש טוב מאוד. אם הייתי יכול, הייתי מגיע לפה כבר לפני כמה שנים. אני אוהב את המועדון והאוהדים. אני כמובן אוהב גם את המאמן ובכלל את תל אביב".

שחקן העבר אבלארדו אורח של חואן פאבלו באימון מכבי תל אביב. קובי אליהו
אורח של קולינאס. אבלארדו/קובי אליהו
שחקן העבר אבלארדו אורח של חואן פאבלו באימון מכבי תל אביב. קובי אליהו
מעניין איך הוא התרשם מהצהובים. אבלארדו/קובי אליהו
אימון מכבי תל אביב בכדורגל. קובי אליהו
עוד מבחן חשוב מצפה להם. שחקני מכבי תל אביב היום באימון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully