וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה מעל כולם: המספרים המפחידים של רונאלדו

הפורטוגלי כבש 69 שערים ב-59 משחקים ב-2013, הרבה מעל זלאטן, מסי וסוארס. וגם: באיטליה לא ממש סופרים את מסי

רגע לפני שסוגרים את שנת 2013, אף אחד לא מופתע כשהוא רואה שכריסטיאנו רונאלדו הוא הכובש המצטיין של השנה. כמה מצטיין? שימו לב למספרים שריכזו היום (רביעי) בעיתון 'אס' שמצביע על 69 שערים ב-59 משחקים שמעמידים אותו בממוצע של 1.16 שערים למשחק. אבל שימו לב להבדלים בין הפורטוגלי המצוין ליתר הכובשים המצטיינים באירופה: לרונאלדו יש 22 שערים יותר מזלאטן איברהימוביץ', 24 מליאונל מסי ו-27 מלואיס סוארס.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. Andres Kudacki, AP
פי שלושה מריברי ומניימאר. כריסטיאנו רונאלדו/AP, Andres Kudacki

שימו לב, למשל, שרונאלדו הבקיע פי שלושה שערים מפרנק ריברי, אחד המועמדים לפרס כדור הזהב שהבקיע 23 שערים ב-2013 ומניימאר שרשם 22 שערים. CR7 גם ניצח את עצמו, כלומר את מספר השערים שהוא הבקיע ב-2012 כשבשנה שעברה היו לו 63 שערים, שישה פחות מהכמות שלו השנה. ב-2011, אגב, היו לו "רק" 60. ושימו לב איך מתחלקים המספרים של רונאלדו: 38 שערים הובקעו בליגה, 15 בליגת האלופות, שישה בגביע ועשרה במדי הנבחרת.

מבין 59 משחקים שבהם שיחק בשנת 2013, רונאלדו לא הצליח להבקיע רק ב-17. בסך הכול רשם הפורטוגלי עשרה צמדים ושבע פעמים סיים עם שלושער. ארבע פעמים הוא כבש שלושער בליגה, מול חטאפה (0:4), מול סביליה (1:4, 1:7) וריאל סוסיאדד (1:5). יש לו גם שלושער אחד בליגת האלופות נגד גלאטסראיי (1:6) ועוד שניים במדי פורטוגל (2:4 מול צפון אירלנד ו-2:3 מול שבדיה).

ליאונל מסי. AP
איך הוא לא בפנים? מסי/AP

ובינתיים מעניין ובעיקר מותח לצפות לקרב הגדול בין מסי לרונאלדו על כדור הזהב. מי שלא ממש סופר את הארגנטינאי הוא העיתון 'גאזטה' האיטלקי שבחר את ה-11 של 2013, אבל מסי לא נמצא שם. מנואל נוייר, שוערה של באיירן, מוביל את הנבחרת יחד עם טיאגו סילבה (פריס סן ז'רמן), נבן סובוטיץ' (דורטמונד), פיליפ לאהם (באיירן מינכן), דויד אלאבה (באיירן מינכן), בסטיאן שווינשטייגר (באיירן מינכן), אדן הזאר (צ'לסי), רוברט לבנדובסקי (דורטמונד), אילקאי גונדואן (דורטמונד), רונאלדו (ריאל מדריד) ופרנק ריברי (באיירן מינכן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully