וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "אשמח לשחק כל הקריירה במכבי תל אביב"

25.12.2013 / 14:50

הקשר סיפק הצהרה בצ'אט עם אוהדים בדף הפייסבוק והוסיף: "הרוטציה עובדת". ריף פרץ: "יש לנו סיכוי מצוין נגד באזל"

one

"אשמח מאוד לשחק כל הקריירה במכבי תל אביב", כך הצהיר היום (רביעי) הקשר דור מיכה במהלך צ'אט עם אוהדי הקבוצה בדף הפייסבוק הרשמי של המועדון. "זו אחת האהבות שלי מגיל צעיר, אך אי אפשר לדעת מה יהיה ואם יהיו הצעות טובות מחו"ל וזה יהיה הזמן הנכון אשקול את זה. כרגע בכל מקרה, אני רואה את עצמי רק במכבי".

מיכה נשאל גם האם הוא תומך בשיטת הרוטציה שמנחיל המאמן פאולו סוזה וענה: "כן, אני חושב שככל שהתחרות יותר. קשה אז השחקנים נותנים ומוציאים מעצמם הרבה יותר באימונים ובמשחקים. זה טוב וזו גם שיטה שמוכיחה את עצמה. אנחנו לא אוהבים לקרוא לזה רוטציה, אבל זה עובד".

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. קובי אליהו
דור מיכה: "קשה אז השחקנים נותנים ומוציאים מעצמם הרבה יותר באימונים ובמשחקים"/קובי אליהו

גם הבלם הצעיר ריף פרץ השתתף בצ'אט והתייחס למפגש הכפול נגד באזל: "לדעתי יש לנו סיכוי מצוין, אנחנו מגיעים הרבה יותר חזקים מהפעם האחרונה שפגשנו אותם, אבל עדיין המשחק הראשון בבלומפילד הוא רק המחצית הראשונה ובנוסף ראינו מה באזל עשו בליגת האלופות".

פרץ נשאל האם יש סיכוי שישחק אי פעם בהפועל תל אביב וענה בנחרצות: אין סיכוי, אני מגיל 8 במכבי תל אביב וזו לא אופציה מבחינתי". ועל מצבו לאחר הפציעות אמר: "כרגע ההרגשה מצוינת. אני מרגיש בטחון מלא, לא חושב על הפציעה. תמיד קיים החשש של לעבור את זה שוב, אבל אני עובד חזק כל הזמן ונותן את כל כולי להתחזק ולשמור על כושר מלא".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully