וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ציון יהודאי, ממקימי שמשון תל אביב, הלך לעולמו

מזכיר אגודת שמשון תל אביב ואחד ממקימי המועדון נפטר בגיל 85. גידי דמתי: "היה סמל ומותג. אין אנשים כמוהו היום בכדורגל"

בן ציון יהודאי, ממקימי קבוצת הכדורגל המיתולוגית שמשון תל אביב, הלך לעולמו בגיל 85 והוא יובא למנוחות היום (רביעי) בשעה 14:30 בבית העלמין נחלת יצחק. יהודאי, יליד כרם התימנים, היה איש אצ"ל ופעיל מרכזי בקהילה ובשכונות. הוא שימש למעלה מארבעה עשורים כמזכיר אגודת שמשון תל אביב וב-2010 זכה לתואר יקיר העיר תל אביב. לפני כשנתיים יצא לאור ספרו "בכרם בן ציון" שהביא את סיפור חייו.

כוכב העבר של שמשון גידי דמתי אמר לוואלה! ספורט: "יהודאי היה אחד המותגים והסמלים שהיו אז בכדורגל. כמו שסולמי היה שם דבר בבני יהודה, כך הוא היה שם דבר בשמשון תל אביב. כמעט כל חייו היה מזכיר האגודה ונשאר בתפקיד עד יומו האחרון. מזכיר האגודה. אין אנשים כאלה היום בכדורגל. עמי פזטל והוא היו כל השנים בשמשון והם אלו שהחזיקו לבדם את המועדון. חבל מאוד".

שמשון תל אביב הוקמה ב-1949 ועלתה לראשונה לליגה הבכירה ב-1960, שם שיחקה ברציפות עד 1990 למעט עונה אחת. מאז ירדה שמשון היא לא שבה ובשנת 2000 התאחדה עם בית"ר תל אביב למועדון שנשא את השם בית"ר שמשון תל אביב. לפני כשנתיים התפרק האיחוד, בית"ר תל אביב התאחדה עם עירוני רמלה ואילו שמשון מחזיקה קבוצת נוער בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
החזיק את שמשון. יהודאי/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully