וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: ניבאלדו חזר לפורטוגל, זיקרי וסבע מועמדים

25.12.2013 / 10:38

הבלם עזב בשל מחויבות לקבוצתו, במועדון יחפשו אופציות נוספות. אדז'יץ' ימשיך להיבחן, אברבנל ואופיר יעברו ללאומית?

one

הבלם הברזילאי ניבאלדו, שהגיע להתרשמות במכבי פתח תקוה, הודיע אתמול (שלישי) לאנשי המועדון כי לא יוכל להישאר בישראל ועליו לחזור לפורטוגל בשל מחויבות להתייצב לאימוני ריו אווה, לה הוא שייך. במועדון אמרו הבוקר: "בעקבות ההחלטה, הודענו לשחקן כי הוא עדיין ברשימות שלנו, אבל נחפש גם אופציות נוספות. הוא יהיה רלוונטי במידה ולא נמצא שחקן אחר". הבלם המונטנגרי של OFK בלגרד, וולאדן אדז'יץ', ממשיך להתאמן אבל עדיין לא הרשים את ייטב לוזון וקובי רפואה ויישאר בישראל עד יום שלישי, אז הוא ימריא לסרביה ללא קשר להחלטה לגביו.

ניבאלדו מכבי תל אביב מול פיראס מוגרבי מכבי נתניה. ברני ארדוב
חזר לפורטוגל. ניבאלדו/ברני ארדוב

לוזון ורפואה מחפשים גם חלוץ. אתמול הוצע לקבוצה סגן מלך השערים של בוסניה, החלוץ ניקולה קומאזץ (26, 1.89). קומאזץ, סרבי במוצאו, כבש העונה 10 שערי ליגה ב-16 המשחקים בהם שותף וכבש שער בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים של קבוצתו. השחקן הוצע לאחרונה גם לבית"ר ירושלים. במועדון מעדיפים בשלב זה חלוץ ישראלי, אך מבינים שחן עזריאל שם את הקבוצה בעדיפות שלישית, אחרי אופציות מטלורג זאפרוריז'יה ובית"ר ירושלים. במועדון גיששו אצל חלוץ בית"ר ירושלים רועי זיקרי, וכמו כן גם שמו של אחמד סבע עלה אתמול כמועמד וייתכן שיפנו אליו בהמשך
.
כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון החליטו לשחרר את הבלם בויאן ג'וקיץ' שכבר חזר לסלובניה, את הקשר יוסי אופיר שקיבל אישור לחפש קבוצה והשוער ניל אברבנל שישוחרר בקרוב. השניים האחרונים חתומים עד תום העונה, והם יושאלו כנראה לקבוצות בלאומית במטרה שיצברו דקות משחק. אלרואי כהן, שנלקח שלשום לשיחה עם צמד המאמנים, יקבל הזדמנות בשני המשחקים הקרובים ואם לא ירשים, ישוחרר. רועי דיין מאוכזב מכך שלא שותף במשחק האחרון, וגם במועדון מאוכזבים מהחלוץ ומצפים לשיפור לפני חלון ההעברות שייפתח בינואר. החלוץ היהודי-צרפתי גאטאן וארן, שהיה מועמד להצטרף לאחרונה למ.ס אשדוד והגיע להתרשמות בשבוע שעבר, ניתק את הקשר ולא הופיע גם השבוע לאימונים. "בכל מקרה לא הייתה כוונה לצרף אותו", הבהירו בפתח תקוה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully