וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: אלרואי כהן נלקח לשיחה, אברבנל ייחתך

23.12.2013 / 10:44

לקשר הובהר: עתידך יוכרע על פי שני המשחקים הקרובים. אדז'יץ' וניבאלדו החלו להיבחן. שוער נוסף יגיע, אוגודה יושאל?

one

קשר מכבי פתח תקוה, אלרואי כהן, נלקח לשיחה עם צמד המאמנים של הקבוצה, ייטב לוזון וקובי רפואה, זאת בעקבות הכוונה להיפרד ממנו בחודש ינואר. במהלך השיחה שאלו השניים מה התוכניות של הקשר לקראת חודש ינואר וזה השיב כי הוא רוצה לשחק. השניים הבהירו כי לא ישחררו אותו לפני חלון ההעברות והוסיפו: "נחליט אם להשאיר אותך בקבוצה על פי שני המשחקים הקרובים". כהן אמור לקבל הזדמנות לחזור לסגל במשחק הקרוב בטדי מול בית"ר ירושלים, אבל אם לא ירשים הוא ישוחרר. לאחר שהוחלט לשחרר את יוסי אופיר ובויאן ג'וקיץ', במועדון מתכננים לשחרר גם את השוער ניל אברבנל ומחפשים שוער אחר. במועדון החליטו לרדת בשלב זה מאיתור שוער בכיר, וזאת משום שהם מעוניינים לאפשר לצחי גיגי להיות השוער הראשון עד תום העונה.

ניל אברבנל שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מחפשים שוער במקומו. ניל אברבנל/ברני ארדוב

הבלם המונטנגרי של OFK בלגרד, וולאדן אדז'יץ' (26, 1.88), שהמועדון הודיע שלשום על הגעתו למבחנים, החל להתאמן אתמול בקבוצה יחד עם הבלם הברזילאי ניבאלדו, שלא שיחק מאז תחילת העונה. השניים שותפו במשחק אימון מול מכבי עמישב שהופסק עוד לפני סיומו (פתח תקוה הובילה 0:8). בפתח תקוה מעוניינים לבדוק האם השניים נמצאים בכושר משחק. ניבאלדו יהיה ביוני בן 34, אבל אתמול הוא הציג יכולת טובה באימון. ייטב לוזון יקבל בקרוב החלטה לגבי השניים. "יכול להיות שנחתים אחד מהשניים, ויכול להיות שנחתים שחקן אחר. בטח שלא נחליט אחרי אימון אחד", אמרו אתמול במועדון.

כרגע הכוונה היא להתחזק בבלם זר בלבד, אבל אם יוחלט בהמשך להתחזק בזר נוסף עמנואל אוגודה יושאל לקבוצה אחרת בישראל. בפתח תקוה אישרו אתמול כי הם מעוניינים בחן עזריאל, שעל הכוונה לצרפו לאחר מועד ההעברות (מתאפשר בזכות פסיקת בורר) פורסם בוואלה! ספורט. עזריאל הבהיר אתמול כי יעדיף לשחק באוקראינה או בבית"ר ירושלים, אך לא פוסל שום הצעה.

במועדון ישנה שביעות רצון גדולה מהמבלם איבן הרצג. החלוץ עוז פרץ, שכבש שלושער במדי קבוצת הנוער בסוף השבוע, צפוי להשתלב בקרוב בקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully