וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: "צביקה חזר למקום הטבעי שלו"

25.12.2013 / 8:04

מקורביו של המאמן המתקמבק מזהים אצלו התרגשות בחזרה לליגת העל: "הפריע לו שהוא לא חלק מהמשחק". בראשון לציון מרגיעים: "לא הבטחנו אוטומטית השארות"

אחת ההפתעות הגדולות של הכדורסל הישראלי נרשמה אמש (שלישי) כשצביקה שרף חזר לאמן אחרי למעלה משנתיים וחתם במכבי ראשון לציון מתחתית הטבלה. בראשון לציון שמחו מאוד על ההחלטה, ומקווים שיחד עם שרף יוכלו לצאת לדרך חדשה, כבר מחר במשחק רבע גמר גביע המדינה נגד גלבוע/גליל בבית מכבי. שרף יעביר את אימון הבכורה שלו היום, לאחר שאמש חזה ברוב האימון מהצד כשאת עיקר העבודה עשו שני העוזרים שמוליק ברנר ואיי ג'יי מיטניק.

צביקה שרף מאמנה החדש של מכבי ראשון לציון. יוסי ציפקיס
שלף את המשרוקית הישנה. צביקה שרף/יוסי ציפקיס

"צביקה חזר למקום הטבעי שלו", אמר אחד ממקורביו אמש, "אתה יכול לראות לפי החיוך שלו, לפי זה שהמשרוקית הישנה נשלפה עד כמה הוא מתרגש ורצה לחזור לעמדה הזאת. זה לא שהוא איבד קשר עם הכדורסל בשנים האחרונות, אלא שהעיסוק העיקרי שלו היה פוליטי, וזה לא המגרש הטבעי שלו. אני יודע שבשנה האחרונה, אחרי שהוא כבר לא פרשן את משחקי הליגה, הוא היה יושב בבית ועוקב אחרי המשחקים וזה הפריע לו שהוא לא חלק מהמשחק".

למרות החגיגה הגדולה אמש עם מסיבת העיתונאים החגיגית, שבה היו יותר עיתונאים מבכל משחקי הקבוצה העונה יחד, חלק מחברי ההנהלה ניסו אתמול בלילה לצנן את הרוחות, "זה שהבאנו את צביקה שרף לא מבטיח אוטומטית שנשאר בליגה", אמר אחד מהם, "אתם צריכים להבין שמי שהביא אותנו למצב הזה הוא סגל שחקנים חלש מאוד. לא מתן חרוש איבד 22 כדורים בעפולה וקיבל 20 הפרש מחולון. ההבאה של צביקה מראה שהקבוצה עושה הכל כדי להשאר, אבל צריך לרדת מהר מהעץ ולהתחיל לעבוד, כי התקופה הקרובה קריטית".

בראשון לציון יעבדו היום קשה גם מחוץ לפרקט. הגארד דווין וויט, שנחת אתמול בישראל ויחל להתאמן היום, לא יכול לשחק נכון לעכשיו במשחק הגביע נגד גלבוע/גליל, לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו מבולגריה עדיין לא הגיע, ובשל חגיגות חג המולד במדינה קיים ספק רב אם יגיע עד המשחק מחר. כמו כן עדיין לא קיבל שרף החלטה האם להלבישו להתמודדות. במהלך השבועיים הקרובים תתקבל החלטה בקבוצה את מי מבין שני הזרים, ואנדר בלו או בריאן הופקינס, ישחררו, שכן עלות השארת שניהם היא גדולה מאוד עבור הכתומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully