וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נהריה זמנית בפסגה עם ניצחון בקרית אתא

החבורה של רועי חגאי ניצחה 69:83. כפר סבא השיגה 68:74 יוקרתי על מגדל העמק, ניצחונות דרמטיים לרמת גן וטבעון

המחזור ה-10 בליגה הלאומית בכדורסל נפתח הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים. עירוני נהריה ניצחה 69:83 אליצור קרית אתא ועלתה זמנית למקום הראשון על חשבון הפועל גליל עליון, לה יש משחק חסר. הפועל כפר סבא ניצחה בביתה את הפועל מגדל העמק 68:74 בקרב צמרת. מכבי הוד השרון הפסידה 79:80 דרמטי מול עירוני רמת גן ואליצור אשקלון גם כן הפסידה בנקודה, 85:86 להפועל טבעון/מגידו.

נייט מילר שחקן מכבי באר יעקב (אמצע) מול בר טימור שחקן הפועל תל אביב, דמונטז סטיט. ברני ארדוב
ניצחון חשוב. נייט מילר/ברני ארדוב

אליצור קרית אתא - עירוני נהריה 83:69

החבורה של רועי חגאי פתחה את העונה בכושר נהדר וכבשה את המקום הראשון כבר בשלב מוקדם, וכעת היא מחזירה לעצמה את הבכורה בזכות ניצחון חוץ לא קל על היריבה השכנה מהקריות. אחרי הניצחון בקרית אתא שהתווסף לניצחון נוסף מול עירוני רמת גן, נראה שנהריה יצאה מהתקופה הרעה שלה. נייר מילר שוב היה המצטיין אצל רועי חגאי עם 23 נקודות ו-9 ריבאונדים, כשגם קני לאוסון ואנטון שוטבין סיפקו תרומה נאה עם 16 נקודות כל אחד. אור זינדרמן ומרפי הולווי קלעו 16 כל אחד למפסידה.

הפועל כפר סבא - הפועל מגדל העמק 68:74

הקבוצה מהשרון חזרה בשבועות האחרונים למקומה הטבעי, כביכול, עם שני הפסדים רצופים, אך הערב היא סיפקה הצהרת כוונות ונצמדה לצמרת. מגדל העמק הייתה טובה יותר במשך שלבים רבים במשחק, אך ספגה הפסד שני רצוף בסיום. שאנון שורטר בלט אצל הקבוצה של דרור בריגר עם דאבל-דאבל של 16 נקודות ו-10 ריבאונדים, והצעירים עומר כהן ויריב עמירם סייעו עם 14 כל אחד. גילברטו קלאבל קלע 14 למפסידה.

שחקן עירוני רמת גן עמית תמיר. ברני ארדוב
ממשיך לספק את הסחורה. עמית תמיר/ברני ארדוב

אליצור אשקלון - הפועל מגידו/טבעון 86:85

איזו דרמה באשקלון. קליעת עונשין מדויקת של בן שוהם, שלוש שניות לסיום, העניקה ניצחון חוץ יקר לצפוניים שגם הם הולכים ומתקרבים לעבר הצמרת עם ניצחון שביעי. אשקלון ממשיכה לאכזב, ואחרי עשרה מחזורים היא סופרת לא פחות משבעה הפסדים שמעמידים אותה בתחתית הטבלה. צ'רלס הינקל קלע 21 למנצחת מטבעון, והזר השני פרד האנטר הוסיף 15. קייסי מיצ'ל היה היחיד שתפקד אצל אשקלון עם 27 נקודות.

עירוני רמת גן - מכבי הוד השרון 79:80

הוד השרון ממשיכה להידרדר, והיא עדיין אחרונה בטבלה. הפעם היא סבלה מחוסר מזל במשחק החוץ הקשה באולם זיסמן. אנתוני פישר היה יכול להיות את התוצאה חצי דקה לסיום, אך דייק רק פעם מהקו. עודד שעשוע איבד את הכדור בצד השני, אך פישר - שוב הוא - החטיא ג'אמפ שהיה יכול לנצח את המשחק. רמת גן במגמת התאוששות אחרי פתיחת עונה חלשה. עמית תמיר קלע 24 לרמת גן, וינעם אירם חבר לו עם 17 נקודות. איגור מאיור קלע 14 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully