וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "ברגע שנוצר פתח לחזרה, שמתי הכל בצד"

24.12.2013 / 17:32

אבוקסיס העביר אימון ראשון בבני יהודה והתייחס לקדנציה הקודמת, שהסתיימה בטונים צורמים: "שוחחנו וליבנו את העניינים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עידן חדש-ישן בפתח בבני יהודה: המאמן הנכנס יוסי אבוקסיס העביר היום (שלישי) אימון בכורה לקבוצה ובזאת פתח את הקדנציה השנייה שלו בשכונת התקווה, שם אימן גם לפני שנתיים ועזב בטונים צורמים לאחר חילוקי דעות עם המנכ"ל משה דמאיו. אבוקסיס ובני יהודה, המדורגים במקום האחרון בטבלה, עומדים בפני רצף משחקים קשים מול מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ובני סכנין.

אבוקסיס אמר לעיתונאים באימון: "אמרתי לשחקנים שבשיחה שאני מאמין שנישאר, הכל יהיה תלוי בחיזוק שנביא ואני יודע שיש רצון גדול להתחזק. אני גם יודע שבינואר קשה מאוד להביא שחקנים טובים, אבל אנחנו עובדים על זה כדי שנוכל למצוא את השחקנים המתאימים במסגרת התקציבית. אנחנו זקוקים לשחקנים טובים, כבר הוחתמו שני שחקנים (ר.ב עומר ורד וג'יימס קין), גם שיחררנו שחקנים, אבל חסרים לנו שחקנים בעמדות מסוימות ואחרי שנתחזק נוכל לדעת שאפשר לעשות את זה".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
שוב בשכונת התקווה. אבוקסיס/ברני ארדוב

על חילוקי הדעות בינו לבין משה דמאיו אמר אבוקסיס: "זה לא סוד שבקדנציה השנייה שהיו חילוקי דעות ביני לבין דמאיו, אבל מה שעמד לפני כולם זו ההצלחה באותה עונה. זו הייתה השנה אולי הכי טובה של בני יהודה. שוחחנו בתיווך של גורם שלישי, ליבנו את העניינים ודיברנו על הכל. נהניתי מאוד בקדנציה שלי לפני שנתיים. בני יהודה זה מועדון גדול וטוב. יש מתקן טוב, זה מקום שכיף להיות בו. יעקב אסייג אני מתייעץ איתו על כל דבר. ברגע שנוצר הפתח לאפשרות חזרה, שמנו את הכל בצד. ברגע שפנו אליי נעניתי להצעה ואני רואה בזה אתגר גדול. אני לא משלה את עצמי - זה הולך להיות קשה. אני מאמין שאפשר לעשות את זה. בעזרת הסגל והחיזוק שיגיע התפקיד שלי ושל יעקב יהיה להעלות את הביטחון של השחקנים".

על לוח המשחקים הקשה של הזהובים בקרוב: "אין מה לעשות, זה סדר המשחקים, מה גם שאנחנו באים לשחק ללא עומר ורד ורפי דהן המושאלים מול מכבי תל אביב. לא אתחיל להגיש שכל משחק הוא קשה, זו המציאות. מכבי, סכנין ובאר שבע זה הכי קשה שיכול להיות. במצבנו כרגע, כל משחק הוא קשה. נהיה טובים יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יעקב אסייג מאמן בני יהודה עם משה דמאיו. מגד גוזני
שמו את חילוקי הדעות בצד. דמאיו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully