וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: דניאל האקט חתם במילאנו לשלוש שנים

הגארד שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב הצטרף רשמית ויחזק את מילאנו לקראת הטופ 16. חריאפה פרש מנבחרת רוסיה

מילאנו ביצעה היום (שלישי) החתמה משמעותית וחשובה לקראת שלב הטופ 16 ביורוליג, כשצירפה לסגל את הגארד האיטלקי דניאל האקט מסיינה. הרכז המצוין, שחוזר גם על ידי מכבי תל אביב שמחפשת רכז נוסף, חובר בקו האחורי לשורה של שחקנים טובים כמו קית' לנגפורד, אלסנדרו ג'נטילה הצעיר והמוכשר וקרטיס ג'רלס. האקט ינסה לסייע לקבוצה מבירת האופנה להעפיל להצלבה ומשם לפיינל פור, אותו תארח באולמה הביתי. הוא השחקן השלישי שמאמן מילאנו לוקה בנקי "גונב" לסיינה קבוצתו לשעבר, יחד עם דייויד מוס וקריסטיאן קנגור.

האקט (26, 1.99) חתם לשלוש עונות וינטוש את הספינה הטובעת של סיינה. שלא רק שנקלעה לצרות כלכליות, אלא גם הודחה לראשונה זה שמונה שנים בשלב הבתים המוקדם ביורוליג. הוא היה אחד ממצטייני שלב הבתים ביורוליג, סיים שלישי במדד היעילות עם 19.4 למשחק, הוביל את המפעל בסחטת עבירות וסיים רביעי באסיסטים עם 5.8 אסיסטים. כמו כן, קלע 13.3 נקודות בממוצע והוריד 4.2 ריבאונדים. הוא החל את הקריירה במחלקת הנוער של פזארו, ועבר בתיכון לארצות הברית, שם נשאר גם בשנים הבאות ושיחק במכללה דרום קליפורניה. לאחר מכן עברו לבנטון טרוויזו לעונה אחת, משם חדר לפזארו ובשנה וחצי האחרונות שיחק בסיינה.

שחקן סיינה דניאל האקט, מול שחקני זיילונה גורה פז'מיסלב זמוייסקי (35), ארון סל. GettyImages
ליד אליהו הוא כבר לא יגיע. דניאל האקט/GettyImages

* ויקטור חריאפה, מטובי שחקני נבחרת רוסיה בעשור האחרון, הודיע על פרישה מהנבחרת. חריאפה בן ה-31 היה שותף להצלחות של נבחרת רוסיה בשנים האחרונות, עם הזכייה ביורובאסקט 2007, והזכייה במדליית הארד באולימפיאדת לונדון 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully