וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: צפו בערן זהבי בקרב יריות מול שון ג'יימס

24.12.2013 / 13:00

כוכב הצהובים המשיך לירות גם מול קפטן קבוצת הכדורסל שהגיע לאימון לקנות חולצה לחברו. ייני יתחרה עם זיו על מקום בהרכב מול בני יהודה

one

שחקני מכבי תל אביב, שנהנו מיומיים חופשיים אחרי הניצחון 0:5 עלהפועל עכו, שבו הבוקר (שלישי) לאימונים והחלו בהכנות לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבת בבלומפילד. למעט החלוץ מונס דאבור שפצוע בברכו וייעדר מספר שבועות, עמד סגל מלא לרשותו של המאמן פאולו סוזה. הקפטן שרן ייני שלא שיחק נגד עכו בשל צבירת כרטיסים צהובים ישוב לסגל בשבת ויתחרה עם יואב זיו על מקום בהרכב. עדיין לא ברור אם סוזה יפתח במערך של שלושה שחקני הגנה כמו בשבת האחרונה, או יחזור למערך הקלאסי של ארבעה בחלק האחורי, כפי שסיים את המשחק נגד עכו.

באימון הבוקר התארח קפטן קבוצת הכדורסל של המועדון, שון ג'יימס שהגיע לרכוש חולצה עבור חברו שאוהד את הקבוצה. ג'יימס שוחח עם השחקנים והצוות המקצועי ואמר לאתר הרשמי: "אחד החברים הטובים שלי מברוקלין הוא אוהד שרוף של מכבי תל אביב בכדורגל שנולד בקרית שמונה, אז באתי היום לקריית שלום כדי לקנות חולצה, להחתים את השחקנים ולהחליף כמה מילים עם המאמן והשחקנים. הייתי שמח מאוד לראות משחק של מכבי בבלומפילד. ג'יימס הצטלם למזכרת עם שחקני הקבוצה ואף שיחזר עם ערן זהבי את תנועת האקדחונים מחגיגת הדרבי האחרון.

צפו בקרב האקדחים (צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב כדורסל)

בתוך כך נמשכים בצוות המקצועי המאמצים למציאת חיזוק לקראת חלון ההעברות בינואר. למנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף ולמאמן סוזה יש רצון לצרף לפחות שני שחקנים חדשים, מגן, קשר 50:50 וחלוץ. קרויף כבר בוחן זרים בכל אחת משלוש העמדות הללו וברגע שימצא זר מתאים, יאייש את שאר העמדות הנחוצות בישראלים. קרויף וסוזה יצטרכו לקבל החלטות גם על שמות השחקנים שישוחררו או יושאלו בינואר, כאשר משה לוגסי צפוי לחתום בקרוב על הארכת חוזהו במועדון ולהיות מושאל לאחת מקבוצות ליגת העל, החפצות בשירותיו. המועמדות הראשיות לקלוט את לוגסי הן בית"ר ירושלים ובני יהודה, אם כי הוא מחזיק במספר הצעות נוספות. שחקנים נוספים שעשויים להיות מושאלים הם הבלם ריף פרץ, שמשתוקק לדקות משחק וכן גאל מרגוליס.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר צוחק על התקרית. ערן זהבי עם שון ג'יימס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני הקפטנים הצהובים. שון ג'יימס עם שרן ייני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפגש גם עם המאמן. שון ג'יימס ופאולו סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully