וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלטון: "תתפללו למעני ולמען כרמלו, אני רציני"

גארד הניקס מודאג מהפציעות שלו ושל מלו באורלנדו. לברון: "למדנו בגמר שכלום לא גמור". נוביצקי תסכל את מקהייל

מיאמי ואטלנטה סיפקו לפנות בוקר (שלישי) מותחן גדול כשהאלופה גברה על ההוקס 119:121 אחרי שכבר נלחצה ממינוס 3 כשעל השעון 8 שניות לסיום המועד החוקי. רי אלן קלע שלוש זריקות מקו העונשין וכפה הארכה, בסיומה מיאמי ניצחה הודות לנקודות של מייקל ביזלי וכריס אנדרסן מהקו.

"ברור שאחרי מה שעברנו בגמר בשנה שעברה אנחנו יודעים ששום דבר לא גמור", אמר לברון ג'יימס, "המשכנו להילחם עד הסוף והצלחנו לכפות הארכה". לברון ג'יימס היה מצוין במאני טיים כשקלע שתי שלשות והוסיף דאנק שהעניק להיט אפשרות להשוות בתום המועד החוקי, וסיים עם 38 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

"נשארנו במסלול, שרטנו, השגנו עצירות והוצאנו לפועל", סיכם מאמן מיאמי אריק ספולסטרה, שחסר את דוויין ויד. "אטלנטה קבוצת התקפה מצוינת, היה לנו קשה הלילה", החמיא כריס בוש ליריבה, "בסוף מצאנו את הדרך".

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס. Lynne Sladky, AP
לקח ניצחון בשיניים. לברון/AP, Lynne Sladky

ניו יורק ניצחה באורלנדו 98:103 אבל יצאה בשן ועין מהמשחק. יותר נכון עם קרסול פגוע של כרמלו אנתוני ופציעה ברגל של ריימונד פלטון. מלו קלע 19 והוביל את הניקס לפער מבטיח של 20 נקודות לפני שנקע את קרסול רגל שמאל ברבע השלישי וצלע החוצה. שלוש דקות לסיום גם הרכז נפגע ברגלו, נטש את המגרש ולא חזר.

בחג המולד הניקס יארחו את אוקלהומה סיטי וכרמלו מקווה להיות כשיר למשחק. "אני לא רוצה להחמיץ את המשחק מול הת'אנדר", צוטט הפורוורד ב"ניו יורק טיימס", "מה שטוב הוא שאני מסוגל ללכת ורק קצת כואב". פלטון, לעומתו, נשמע דרמטי יותר: "תתפללו בשבילנו, אני רציני". ב"ניו יורק טיימס" פורסם שהשניים ייבדקו במהלך יום שלישי וטרם ידוע מה חומרת הפציעה ולכמה זמן ייעדרו. "אני מודאג לגבי הפציעות של כרמלו וריימונד", אמר ג'יי.אר סמית, "ריימונד הוא הרכז שלנו וחבל שהוא רק חזר מפציעה ושוב נפגע".

גארד ניו יורק ניקס ריימונד פלטון. John Raoux, AP
מלו לא מודאג, הוא דווקא כן. פלטון/AP, John Raoux

הדרבי הטקסני בין יוסטון לדאלאס נגמר לפנות בוקר בניצחון חוץ של המאבס, וכמובן שדירק נוביצקי חתום עליו. הג'רמינייטור קלע 10 נקודות ברבע הרביעי, סיים את המשחק עם 31 נקודות ב-11 מ-18 מהשדה, והצטיין ב-104:111 של דאלאס. הגרמני רשם ציון דרך מכובד כשעקף את אלכס אינגליש וטיפס למקום ה-13 בכל הזמנים ברשימת קלעי ה-NBA. נוביצקי עומד כרגע על 25,629 נקודות בקריירה.

"אני לא בכושר מלא אבל בהשוואה לשנתיים האחרונות אני מרגיש טוב. אני צריך לשפר קצת את הכדרור, אני מכדרר פעם או פעמיים ואז זורק, אני רוצה להגיע יותר לסל ולקו העונשין", אמר נוביצקי. "הוא דירק נוביצקי הגדול", החמיא מאמן דאלאס ריק קרלייל, "הוא אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורסל".

מאמן יוסטון קווין מקהייל הודה שניסה הכול ולא הצליח לעצור את נוביצקי. "העלינו שחקנים מהספסל, ניסינו לברוח ואז להתקרב, ניסינו להיצמד, ניסינו לרוץ איתו, כלום לא עבד מול נוביצקי".

מי שפחות הותירו חותם במשחק הם שני הנציגים הישראלים ב-NBA. כספי שיחק 18:55 דקות ותרם ליוסטון שלוש נקודות כשעלה מהספסל, ואילו מקל רשם יותר מעשר דקות משחק, אך תרם 2 נקודות בלבד לדאלאס ב-1 מ-5 מהשדה.

פורוורד דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי (מרכז) פורוורד יוסטון רוקטס עומרי כספי (ימין). Bob Levey, AP
גדול. נוביצקי/AP, Bob Levey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully