וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בהחלקה אמנותית על הקרח יוצאת לדרך

האליפות תיפתח ביום חמישי הקרוב בחולון, ותכלול את מיטב המחליקים, בהם הזוג האולימפי המעוטר קרסנופולסקי ודוידוביץ

אליפות ישראל בהחלקה אמנותית על הקרח תיפתח ביום חמישי הקרוב בשעה 17:45 בחולון. מיטב המחליקים בארץ יקחו חלק בתחרות החשובה, שתכלול גם את הזוג האולימפי ייבגני קרסנופולסקי ואנדראה דוידוביץ, שקטפו החודש את הזהב בתחרות גולדן ספין בזגרב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Ice Peaks - היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון גאה לארח את אליפות ישראל בהחלקה אמנותית על הקרח, שתתקיים בסוף החודש: בין 28-26 בדצמבר 2013 במתחם. אליפות ישראל, בהנהלת ההתאחדות הישראלית להחלקה על הקרח, מיועדת לכל הגילאים ולכל המקצועות, כולל גברים, נשים, זוגות וריקוד בזוגות. במסגרת אליפות הארץ בחולון צפויים להשתתף חברי נבחרת ישראל - המתכוננים בימים אלו גם לאולימפיאדת החורף בסוצ'י שברוסיה (פברואר 2014) הזוג האולימפי, איבגני קרסנופולסקי ואנדראה דוידוביץ, שרק לפני שבועיים קטף את מקום הראשון בתחרות גולדן ספין שבזגרב והמחליק האולימפי אלכסי ביצ?נקו.

התחרויות יתקיימו בהיכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון (בסמוך למתחמי 'ימית 2000' ומוזאון הילדים) ביום חמישי בין השעות 20:00-17:45, יום שישי בין 21:00-17:45 ובשבת, בו יתקיים מופע הגאלה המסכם בשעה 17:30. הכניסה לתחרויות ללא תשלום!

מתחם Ice Peaks, היכל הקרח של ישראל, הוקם בהשקעה של 15 מיליון שקלים על ידי משקיעים יהודים מחו"ל, במטרה למקם את ישראל על מפת ספורט החורף הבינלאומית. כיום משמש המקום מרכז האימונים של קבוצות הוקי ישראליות, שבעבר נאלצו עד היום לצאת לאימונים בחו"ל או להרחיק לגבול הצפון, ומחליקים אמנותיים המתאמנים לקראת אולימפיאדת החורף. במקום מופעל בית קפה עם כיבוד קל ושתייה חמה, וחנות הציוד המקצועי הראשונה בישראל, שמציגה את הבשורות והאביזרים המקצועיים לענפי ההוקי והחלקה על הקרח. בהגעה למתחם מומלץ להצטייד בגרביים ובגד עם שרוול ארוך. נעליים, קסדה ומגנים מסופקים על ידי המתחם (קסדה חובה עד גיל 10).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully