וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "אליפות? אולי נדבר אחרת בעוד עשרה מחזורים"

24.12.2013 / 8:15

בוזגלו נשאר זהיר גם אחרי ה-0:2 על בית"ר ירושלים. במועדון החמיאו לגליינור פלט: "כולם ידעו שהוא יכבוש, הביטחון חזר לו ואלישע בנה עליו את המשחק", ההולנדי צפוי להישאר ולגרום לשחרור מרקוביץ'. פיראס עוואד קיבל אישור לעזוב. סויסה עזב את הספסל ללא אישור וייקנס

one

בהפועל באר שבע הסתפקו אתמול (שני) בחגיגה סולידית מאוד בחדר ההלבשה. אחרי הניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים, אלישע לוי ומאור בוזגלו דיברו על הרצון להיצמד למכבי תל אביב ועל כרטיס לאירופה, אך עדיין לא באמת מאמינים שהקבוצה מסוגלת להביא אליפות. אגב, מתברר כי לפני המשחקים עורכים במועדון תיאום עם השחקנים לגבי הדברים שייאמרו לאחר המשחק. זאת אחת הסיבות לכך שלא פעם נשמעו דברים דומים שאמרו לוי והשחקנים הבכירים, כמו אליניב ברדה ומאור בוזגלו. המגן אופיר דודזאדה ייבדק היום בשל הפגיעה בשריר הירך האחורי. ההערכה היא שהשחקן ייעדר כשלושה שבועות.

צפו במאור בוזגלו מסדר לבאר שבע 0:2 על בית"ר ירושלים

אלישע לוי היה מרוצה בסיום: "שלטנו מהרגע הראשון"

שלום תקווה על הקושי של באר שבע לפצח הגנות צפופות

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. קובי אליהו
מתאמים הצהרות לפני המשחק. שחקני באר שבע/קובי אליהו

הנקודה החשובה ביותר מהמשחק הזה הייתה החזרה של גליינור פלט. "אף אחד לא רצה להגיד את זה לפני המשחק, אבל כולם ידעו שפלט יכבוש היום. הביטחון חזר לו ואלישע בנה עליו את המשחק. ברור שהדומיננטיות של מאור ואליניב עזרה מאוד. אבל חשוב לקבוצה שהרווחנו אותו", אמר אחד השחקנים. בעקבות השער שהבקיע אמש, התמונה לגבי החלוץ השתנתה מעט וכעת אלישע לוי מתכנן להשאיר אותו בקבוצה, לצרף זר נוסף בעמדת הקשר במרכז השדה ולממש כנראה את האופציה לשחרור בויאן מרקוביץ'.

לוי ייעזר בגל אראל, בן ביטון ובן אלגרבלי כבלמים מחליפים, אבל ייתכן גם שיצרף בלם נוסף לסגל. תומר סויסה שלא פתח אתמול לא שולב גם כמחליף ושחקנים בקבוצה טענו שהוא נפגע מאוד מהמהלך, בעיקר לנוכח הכושר בו הוא נמצא. במועדון טוענים כי הם בונים על השחקן ולא בטוח שלוי יסכים לשחררו אם יבקש לעזוב בינואר, דבר שבהחלט יכול לקרות אחרי שני המחזורים הקרובים. בתוך כך, במועדון הוחלט להעמיד את סויסה לדין בטענה שירד לחדר ההלבשה לאחר החילוף השלישי במשחק מבלי לקבל אישור לכך. הדיון בעניינו ייערך ביום חמישי וייתכן שהשחקן ייקנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. קובי אליהו
"חשוב לקבוצה שהרווחנו אותו" גליינור פלט/קובי אליהו

"ידענו שבית"ר ירושלים הולכת להסתגר ברוב שלבי המשחק. הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. שיחקנו מאוד חכם, היינו מסוכנים ולשמחתי השער הראשון נכבש לפני המחצית", אמר בוזגלו ששוב הצטיין, כשרשם שער ובישול. "לכולם היה חשבו הגול של פלט, במיוחד לו. לא קל לשחקן זר להגיע למדינה חדשה והוא היה קצת חסר ביטחון. הגול הזה יוציא אותו לדרך חדשה. הוא ייתן עוד הרבה גולים".

על ההתעקשות לבצע את הבעיטה החופשית אמר: "לא היה ויכוח. אני וסיראז' נסאר עובדים בשיתוף פעולה לאורך כל העונה. הוא בועט מהטווחים הרחוקים יותר. יש לו בעיטה מדהימה. אני בועט מהטווחים האלה".

"המטרה שלנו היא להיצמד למכבי תל אביב ולקחת כמה שיותר נקודות", המשיך הקשר והשמיע דברים דומים לאלה שאמר מאמנו. "אם נהיה עוד עשרה מחזורים באותו מקום ובאותה סיטואציה אפשר יהיה לדבר אחרת. כרטיס לאירופה יהיה הישג גדול לקבוצה כי לא צריך לקפוץ כמה מדרגות בו זמנית. אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר פיראס עוואד והחלוץ יוסף אבו לאבן יושאלו כנראה בחודש ינואר. המטרה היא שהשניים ימצאו קבוצה בה יוכלו לשחק בהרכב, כנראה מהליגה הלאומית. עוואד שביקש רשמית לעזוב קיבל אישור מהמנכ"ל אסי רחמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully