וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוח חלקי: שלום תקווה על ניצחונה של הפועל באר שבע

23.12.2013 / 23:50

הפועל באר שבע עדיין מתקשה לפצח הגנות שמצופפות מולה, אבל המצבים הנייחים סייעו לה לעבור עוד שלב בתהליך הפיכתה לקבוצה פייבוריטית. שלום תקווה מחמיא למאור בוזגלו ומודאג מהמסר שמעבירה בית"ר ירושלים

one

הפועל באר שבע עלתה למשחק הערב (שני) עם חשש רציני מפני בית"ר ירושלים. היא ידעה שהקבוצה של רוני לוי תגיע בצורה טקטית ותצופף את המשחק, והניסיון הלא מוצלח ממשחקי הבית מול רמת השרון ורעננה רק הגביר את החשש. ואכן, החל מהדקה הראשונה ראינו את באר שבע שולטת ומחזיקה בכדור, אבל לא מצליחה לפצח את המערך שהציב מולה רוני לוי.

חוליית ההתקפה של באר שבע מאוד מתקשה לשחק בצפיפות. בוזגלו, ברדה וגבאי הם שחקנים עם כוח מתפרץ ומהירות שזקוקים למרחבים. קבוצה שלא מאפשרת להם את השטחים, מציבה בפני באר שבע בעיה אמיתית. היכולת הטכנית שלהם לא מספיק גבוהה כדי לפצח הגנות צפופות וכך היה גם הפעם, כולל בדקות בהן באר שבע כבר הובילה ונהנתה מיתרון מספרי. הקושי קיים.

מאור בוזגלו הוביל את הפועל באר שבע ל-0:2 על בית"ר ירושלים

אלישע לוי מרוצה: "חייבים להיצמד למכבי תל אביב"

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע נוגח מעל ניסו קפילוטו שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
המצבים הנייחים מסייעים לבאר שבע להתגבר על הקושי מול יריבות שמצופפות. אליניב ברדה/קובי אליהו

באר שבע שוב לא הצליחה לכבוש במהלך פתוח. אלא שהיום, להבדיל מהמשחקים הקודמים בהם התקשתה, היא הצליחה לתרגם את בעיטות העונשין שלה לשערים. קבוצה ששואפת להיאבק בצמרת צריכה לדעת להתגבר על סגנון משחק של קבוצות שבאות להסתגר. כשאין לך מספיק כלים, אחת האפשרויות היא באמצעות המצבים הנייחים, כפי שהוכיחה באר שבע הערב. אני חושב שמלבד הנקודות החשובות וצמצום הפער ממכבי תל אביב, המשחק הזה היה משמעותי מבחינת באר שבע, שהוכיחה בעיקר לעצמה שהיא כן מסוגלת לנצח קבוצות שבאות להסתגר מולה. זהו עוד שלב בתהליך בו היא מסתגלת להיותה פייבוריטית במרבית המשחקים.

מי שעשה את ההבדל עבור באר שבע הוא מאור בוזגלו. רבות דובר על אליניב ברדה והתרומה המכרעת שלו לשינוי בבאר שבע, אבל כמו שבוזגלו זקוק לברדה, כך גם ברדה זקוק לבוזגלו. ליכולת שלו ולעזרה שלו. הוא ראוי להערכה על כך שוויתר על הבמה האירופית במידה מסוימת, לא חשש ללכת לנגב והסכים לנגן כינור שני לקפטן. אנחנו רואים אותו שמח, פורח. קרדיט מגיע גם לאלישע לוי, שהציב אותו בתפקיד המתאים לו - קשר כנף מצד שמאל. ידוע שלבוזגלו יש רגל ימין משובחת, והחיתוכים שלו משמאל פנימה עם הרגל החזקה מהווים איום רציני על הקבוצה היריבה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע עם הכדור מול שי חדד שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שוב פורח אצל אלישע לוי. מאור בוזגלו/קובי אליהו

ומנגד, בית"ר ירושלים. מצד אחד, אפשר להבין את צורת המשחק אותה מכתיב רוני לוי לקבוצתו. הוא מודע למגבלות שיש לו בחלק ההתקפי ולא יכול להיות הרפתקן עם סגל שכזה, אבל מנגד, אם בית"ר לא תעז ולא תחשוב התקפה גם תחת המגבלות הללו, היא תהיה בבעיה. קשה לשחק כך לאורך זמן. החשש לספוג מעביר מסר מסוים לשחקנים ומשפיע על הקבוצה. וכבר אמרנו: אם רוני לוי לא יקבל את התמיכה הכלכלית כדי להביא שחקנים בעלי יכולת הבקעה בחלק הקדמי, אז אפשר לומר שהעתיד של בית"ר אינו מזהיר.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בלי חיזוק משמעותי בחלק הקדמי, בית"ר בצרות. רוני לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully