וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: סיום הולם

24.12.2013 / 8:11

סן פרנסיסקו נפרדה מקנדלסטיק עם ניצחון 24:34 אחרי מאבק צמוד עם אטלנטה והבטיחה מקום בפלייאוף. וון מילר בחוץ, כנראה שגם קליי מת'יוס

הכול היה מוכן לחגיגה חד צדדית: הפרידה מקנדלסטיק, המאבק על מקום בפלייאוף, הבדלי האיכות - ניצחון של סן פרנסיסקו על אטלנטה היה מתבקש, אלא שב-NFL כמו ב-NFL שום דבר לא בטוח, והפורטי ניינרס הזיעו בדרך לניצחון 24:34 על אטלנטה, מאזן 4:11 והבטחת המקום בפלייאוף, כשגם למקום הראשון בחטיבה עם שבוע חופש עוד נשאר להם סיכוי.

אוהדי סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Matt Sumner, AP
להתראות, קנדלסטיק. האוהדים נפרדים/AP, Matt Sumner

זה יכול היה להיות סתם עוד משחק פרידה ממונומנט מפואר, אבל ההתמודדות הזו קיבלה משמעות בזכות המאבק של הניינרס ורצונם לא להסתבך בתמונת הפלייאוף. למרות זאת, למאט ריאן והפאלקונס היו תוכניות אחרות והם הקשו על המארחים את החיים. רק טאצ'דאון של נאבורו באומן, שחטף כדור ורץ אתו 89 יארד לאנדזון 1:10 דקות לסיום הבטיח את הניצחון ונתן את האות לחגיגות. עד אז, ניהלה אטלנטה קרב צמוד ואף ירדה להפסקה ביתרון 3:10. הפאלקונס לא נבהלו גם מ-17 נקודות רצופות של סן פרנסיסקו שהעלו אותה לאחר ההפסקה ל-10:20, והגיעו לפוזשן האחרון כשהכדור בידיהם בפיגור 27:24. זה, כאמור, נגמר כפי שצריך היה להיגמר. המאמן ג'ים הארבו, שחגג יום הולדת 50, אמר בסיום: "זו המתנה הכי טובה שיכולתי לקבל".

קולין קפרניק סיים את המשחק עם 13 מ-21 ל-197 יארד וטאצ'דאון, פרנק גור סגר על הקרקע 97 יארד וטאצ'דאון. באטלנטה, 348 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים לריאן, 141 יארד וטאצ'דאון לרודי וייט, כשטוני גונזאלס הנצחי רושם 63 יארד ותפיסה באנדזון.

אנקואן בולדין חוגג טאצ'דאון של סן פרנסיסקו פורטי ניינרס עם קולין קפרניק. Tony Avelar, AP
אפשר להירגע. אנקואן בולדין וקולין קפרניק חוגגים/AP, Tony Avelar

חדשות מהליגה

לאחר הידיעה על כך שטוני רומו סיים את העונה, התאמתו החששות של דנבר גם לגבי וון מילר. הליינבקר המצוין קרע את רצועות הברך ויחמיץ את הפלייאוף.

גם התאקל ההתקפי של סנט לואיס ג'ייק לונג סובל מקרע ברצועות. הוא יעבור ניתוח שישביתו בחודשים הקרובים.

קליי מת'יוס, הליינבקר המוביל של גרין ביי, נפצע באצבעו ביום ראשון ובקבוצה מודים שהפציעה לא נראית טוב. הוא לא יעמוד לרשות הפאקרס ביום ראשון מול שיקגו.

מאמן דטרויט ג'ים שוורץ מתגונן לאחר שהקבוצה הודחה ביום ראשון בהפסד לניו יורק ג'איינטס: "העונה שלנו היא לא כישלון", אמר, "נכון שלא עלינו לפלייאוף, אבל המילה הזו שאתם העיתונאים משתמשים בה חזקה מדי". הליונס הפסידו חמישה מששת משחקיהם האחרונים.

אצטדיון קנדלסטיק של סן פרנסיסקו פורטי ניינרס במשחק האחרון. Aaron Kehoe, AP
כיבוי אורות. המסך נופל על קנדלסטיק/AP, Aaron Kehoe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully