וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טוני רומו גמר את העונה

23.12.2013 / 23:35

הקוורטרבק של דאלאס סובל מפציעה בגבו ולא יעמוד לרשות הקבוצה במשחק מול פילדלפיה, שיכריע את זהות העולה לפלייאוף מה-NFC מזרח. קייל אורטון צפוי לפתוח במקומו

ביום ראשון הקרוב, בסאנדיי נייט ענק שיחתום את העונה הסדירה באופן רשמי, תעלה דאלאס למשחק ביתי על כל הקופה מול היריבה המרה שלה פילדלפיה איגלס. המנצחת במשחק שייערך בטקסס תיקח את ה-NFC מזרח ותעלה לפלייאוף, המפסידה תגמור את העונה. הערב (שני), התבשרו הקאובויס שאת הניצחון שלהם הם יצטרכו להשיג ללא הקוורטרבק טוני רומו, שגמר את העונה עם פציעה בגב.

טוני רומו דאלאס קאובויס. Ronald Martinez, GettyImages
עונה מלאה בעליות וירידות. רומו/GettyImages, Ronald Martinez

כבר אתמול, אחרי הניצחון הדרמטי של הקאובויס, שנשארו בחיים בזכות 23:24 בוושינגטון, שהושג ברגע הסיום של המשחק, התלונן רומו על פציעה בגב וכעת מתברר שמדובר בפגיעה שתימנע ממנו לשחק עד לתום העונה של הבוקרים. דאלאס, שמחזיקה במאזן 7:8 לעומת 6:9 של האיגלס ערב המפגש המכריע ביניהן, צפויה לשלוח למגרש את קייל אורטון, כאשר לא ברור כרגע מי יהיה מחליפו, במקרה שגם הוא ייפצע, שכן לקאובויס אין עוד קוורטרבקים בסגל והקבוצה תצטרך להחתים מישהו השבוע. מה שבטוח, לא כך קיוו בדאלאס להתכונן ולהגיע למשחק על עונה שלמה. אורטון זרק רק 15 כדורים בליגה בשנתיים האחרונות. הוא פתח ארבע שנים בליגה, בין 2008 ל-2011 והחזיק במאזן 28:23.

העונה הזה, כמו כל עונה קודמת פחות או יותר, לא עברה בצורה שקטה על טוני רומו, שזכה לביקורת רבה על יכולתו ועל אופיו, כאשר לצד כמה ניצחונות יפים, הקאובויס ספגו לא מעט הפסדים שטותיים ברגעי הסיום, כולל לפני שבוע בבית מול גרין ביי, במשחק בו הובילו 3:26 לפני שרומו איבד שני כדורים בדקות האחרונות שהובילו למהפך של הפאקרס. למרות זאת, הוא מסיים את העונה עם 31 טאצ'דאונים ועשרה איבודים, הפער הגדול ביותר עבור קוורטרבק של הקאובויס בכל הזמנים. הוא מסר העונה ל-3,828 יארדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully