וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה, אשדוד, רמת חן ורמת השרון בחצי הגמר

רמלה האלופה ניצחה 57:68 את חולון, מחזיקת הגביע אשדוד הביסה 60:81 את הרצליה. סיום דרמטי לרמת חן ורמת השרון

ארבע המוליכות של ליגת העל לנשים בכדורסל הן גם ארבע הקבוצות שתרכבנה את חצי גמר הגביע. אליצור רמלה, מ.ס.אשדוד, מכבי רמת חן ורמת השרון ניצחו הערב (שני) ברבעי הגמר, כאשר הגרלת חצי הגמר תיערך ביום שלישי הבא.

מיכל אפשטיין שחקנית אליצור רמלה עם הכדור. ברני ארדוב
רמלה לא עוצרת. מיכל אפשטיין/ברני ארדוב

אליצור חולון - אליצור רמלה 68:57

האלופה הבלתי מנוצחת הוליכה רק 27:31 במחצית הראשונה, אבל ריצה של 5:23 ברבע השלישי סללה עבורה את הדרך לניצחון. אליסון הייטאוור הובילה את רמלה עם 22 נקודות, תמרה ג'יימס עזרה לה עם 14, מול 17 של רבקה רוס.

מ.ס. אשדוד - בנות הרצליה 60:81

גם מחזיקת הגביע תהיה בחצי הגמר אחרי שהצליחה לברוח ברבע השלישי. הרצליה החזיקה מעמד עם 34:34 במחצית הראשונה, אך קרסה לאחר ההפסקה. דניאל אדמס הצטיינה באשדוד עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים ואחריה היו עוד ארבע שחקניות בדאבל פיגרס. קרין אגסי קלעה 15 להרצליה.

אליצור נתניה - מכבי רמת חן 56:53

המארחת הייתה חזק בעניינים ואף הוליכה 49:51 כשנותרו ארבע דקות לסיום המשחק, אבל רמת חן העלתה הילוך בהגנה בעוד אשלי האוטס החטיאה שלשה 15 שניות לסיום. אשלי שילדס קלעה 17 נקודות לזכות רמת חן, ג'זמין האסל הובילה את נתניה עם 16.

הפועל ראשון לציון - רמת השרון 63:60

לפני שבועיים הצליחה ראשון לציון להפתיע בליגה, אבל הפעם רמת השרון ידעה לצאת מנצחת אחרי סיום דרמטי. אמדנה תומפסון צימקה ל-61:60 עם קליעות עונשין 44 שניות לסיום, אבל ראשון לציון לא הצליחה להפוך את התוצאה בדקה שנותרה וג'קי קיילין (17 נקודות)עשתה את העבודה מקו העונשין עבור רמת השרון בשניות האחרונות. אלכסיס גריי לאוסון הייתה הבולטת בשורות ראשון לציון עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully