וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הפיטורים מלאציו: פטקוביץ' קיבל את נבחרת שוויץ

נשיא לאציו רוצה לזעזע ומתכוון לפטר את המאמן, שבינתיים מונה רשמית כאיש שיחליף את היצפלד מיד עם סיום המונדיאל

ולדימיר פטקוביץ' לא יודע אם לצחוק או לבכות. ביום בו המאמן בן ה-50 עשוי לקבל את הודעת הפיטורים מלאציו, הוא כבר זכה למינוי יוקרתי עתידי כמאמן הבא של נבחרת שוויץ.

ולדימיר פטקוביץ' מאמן לאציו. רויטרס
פיטורים ומינוי ביום אחד? ולדימיר פטקוביץ'/רויטרס

נתחיל מהבשורות הטובות. ההתאחדות השוויצרית הודיעה היום (שני) כי פטקוביץ' הבוסנו-קרואטי נבחר להיות מחליפו של אוטמר היצפלד וייכנס לתפקיד החל מסיום מונדיאל 2014. פטקוביץ' נחשב למועמד המוביל בזכות התקופות המוצלחות שלו ביאנג בויז וסיון, עוד לפני המעבר ללאציו בקיץ 2012.

הבשורות הרעות? מוקדם יותר הבהיר נשיא לאציו קלאודיו לוטיטו כי "המועדון זקוק לזעזוע" בעקבות התבוסה 4:1 לוורונה והירידה למקום העשירי, והודיע שפטקוביץ' יזומן לשיחה. באיטליה דווח על כך שהודעת הפיטורים תצא ביממה הקרובה ואדי רייה המנוסה, קודמו של פטקוביץ' בתפקיד, יהיה גם זה שיחליפו וידריך את הביאנקוצ'לסטי עד תום העונה.

"אני גאה ומודה להתאחדות השוויצרית על האמון שנתנה בי ועל האפשרות לאמן את הנבחרת שמייצגת את הבית השני שלי", אמר פטקוביץ' בהודעה הרשמית של ההתאחדות, בה הוא עדיין רואה עצמו כמאמן לאציו. "אני משוכנע שבאפשרותי להשיג את המטרות עם לאציו העונה. אני רוצה להבטיח לאנשים שלא אזניח את לאציו ולו לרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully