וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רק תיקו למכבי נתניה, מכבי הרצליה הפסידה

המוליכה הסתפקה ב-0:0 בלוד, בית"ר תל אביב רמלה ניצחה 1:2 את הרצליה. טל בנין עדיין ללא ניצחון, הכח עבדה קשה

המחזור ה-16 בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד בני לוד החמישית כפתה 0:0 על מוליכת הטבלה מכבי נתניה. מכבי הרצליה המשיכה לאבד גובה עם הפסד 2:1 לבית"ר תל אביב רמלה, בעוד מכבי אחי נצרת והפועל רמת גן נפרדו ב-1:1. עוד קודם לכן, הכח עמידר רמת גן הזיעה בדרך לניצחון 0:2 על נועלת הטבלה מכבי אום אל פאחם.

צליל חתוכה שוער בני לוד. מגד גוזני
לא ספג מנתניה. צליל חתוכה/מגד גוזני

בני לוד - מכבי נתניה 0:0

המארחת השאפתנית קיוותה להפתיע את מכבי נתניה ולהנחיל לה הפסד שני העונה, אבל הסתפקה בנקודה שהותירה אותה מרחק חמש נקודות מהמקום השני. מוליכת הטבלה הייתה טובה יותר וגם מצאה את הרשת מכדור חופשי של ערן לוי במחצית הראשונה, אלא שהשער נפסל ולאחר מכן גם עידן שריקי החמיץ ועידו אקסברד המחליף הדביק כדור לקורה. נתניה עם 37 נקודות, שבע יותר מהפועל פתח תקוה השנייה.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי הרצליה 1:2

משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון למכבי הרצליה, שמאבדת גובה במאבק על המקום השני ומאפשרת לבית"ר תל אביב רמלה לרשום עליה דאבל עונתי. בסיבוב הראשון היה זה מתן לוטטי שכבש את שער הניצחון בתוך תוספת הזמן. הפעם, איציק אבושדיד (27) ואבי אבינו (57) כבשו לזכות המארחת, כשאסף קריספיס רק השווה זמנית בדקה ה-44. בית"ר תל אביב במקום השביעי עם 23 נקודות, רק שלוש פחות מהרצליה הרביעית.

מאמן מכבי נתניה, טל בנין. ברני ארדוב
ארבעה משחקים, עדיין ללא ניצחון. טל בנין/ברני ארדוב

הכח עמידר רמת גן - מכבי אום אל פאחם 0:2

81 דקות החזיקה מעמד האחרונה בטבלה, אבל בסופו של דבר היא נותרה עם מינוס נקודה גם אחרי המשחק ה-15 שלה העונה (צריכה להשלים משחק מול הפועל ירושלים). הגנת אום אל פאחם תסכלה את שחקני הכח עמידר רמת גן, אבל בדקה ה-67 הורחק הקמרוני-צרפתי החדש דיודונה אוונה בהופעת הבכורה שלו והשאיר את האורחים ב-10 שחקנים. המשימה הפכה קשה יותר, ותשע דקות לסיום היה זה המגן ליאור ברגיג שמצא את הרשת עם בעיטה מהאוויר וחגג שער בכורה. בן אז'ובל סגר עניין עם פנדל בדקה ה-88, הכח רק חמש נקודות מהמקום השני.

מכבי אחי נצרת - הפועל רמת גן 1:1

משחק רביעי של טל בנין כמאמן אחי נצרת, וניצחון עדיין אין. הפעם הנצרתים אירחו בילוט את הפועל רמת גן, שלא הצליחה לשמור על יתרונה וספגה לקראת הסיום. ניסן דנון העלה את האורדונים ליתרון בדקה ה-30, אבל הצעיר בהאא אבו שהאב איזן בדקה ה-78 עם שער הבכורה שלו וקבע חלוקת נקודות. אחי נצרת עם 21, הפועל רמת גן עם 20 ושתיהן לא מספיק רחוקות מהפועל ירושלים (16 נקודות) ניצבת במקום ה-14 המוליך למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully