וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 44: וינצ'נזו אספוזיטו חוזר כמאמן-שחקן

מצבה הגרוע של אימולה האיטלקית, המדורגת אחרונה בליגה השנייה, גרם לשחקן העבר האגדי לעשות מעשה ולעבור מהקווים לפרקט. הוא צפוי לערוך בכורה מחודשת כבר במשחק הקרוב

מה עושה מאמן כשהקבוצה שלו הולכת מדחי לדחי ומדורגת במקום האחרון? לרוב הוא יעמול על פתרונות שונים ומשונים ויחשוב על דרכים יצירתיות לצאת מהמשבר, אך וינצ'נזו אספוזיטו, מגדולי הכדורסלנים בתולדות איטליה ומאמן אימולה מהליגה השנייה כיום, בחר בדרך אחרת לגמרי: הוא פשט את החליפה, לבש את מדי הקבוצה והודיע על קאמבק למגרשים. אספוזיטו בן ה-44, שבמהלך הקריירה נודע בכינויו "אל דיאבלו" ("השטן" בתרגום חופשי) בזכות הקשיחות יוצאת הדופן שלו על המגרש, תלה את הנעליים לפני יותר מארבע שנים.

ככה אספוזיטו נראה לקראת סיום הקריירה

מאז הוא הפך למאמן ואף קיבל את המפתחות באימולה, אך פתיחת העונה האיומה שלה - מאזן 12:1 ומקום האחרון בליגה האיטלקית השנייה - גרמה לו לעשות מעשה. מעתה ואילך, הוא ישמש כמאמן וכשחקן בו זמנית. הוא צפוי לערוך בכורה חודשת על הפרקט כבר במשחק הליגה הקרוב.

אספוזיטו היה אחד הסקוררים הגדולים באיטליה החל מאמצע שנות השמונים ועד סוף שנות התשעים. הוא שיחק תשע שנים במועדון נעוריו קאזרטה, ושיחק גם שלוש שנים באימולה בהן הפך לגיבור מקומי כשזכה שלוש פעמים ברצף בתואר מלך הסלים בליגה האיטלקית. בין היתר, שיחק גם בפורטיטודו בולוניה. הוא אף היה אחד הכדורסלנים האיטלקים הראשונים שהגיעו ל-NBA (שיחק בטורונטו ראפטורס בעונת 1995-1996) והיה האיטלקי הראשון שקלע בליגה הטובה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully