וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה כפולה: שני כדורגלנים צעירים מתו באותו יום

אדינבורו אבלה: ג'יימי סקינר בן ה-13 מת על המגרש אחרי שנגח בכדור והתמוטט. דייויד פול בן ה-18, שחקן היברניאן, מת בשנתו

טרגדיה כפולה בבירת סקוטלנד, אדינבורו: שני כדורגלנים צעירים מתו באותו יום. ג'יימי סקינר בן ה-13 ערך אתמול את ההופעה הראשונה שלו בקבוצה עד גיל 14 של טיינקאסל שמקושרת עם מחלקת הנוער של הארטס. חמש דקות בתוך המחצית השנייה הוא נגח את הכדור לחוץ ורגע לאחר מכן נפל אורה והתמוטט. מאמן הקבוצה ושתי אחיות שנכחו במקום הגישו לו עזרה ראשונה והוא הובהל לבית החולים, אך שם נקבע מותו.

רבים מיהרו לשלוח ניחומים למשפחה. קשר סטוק סיטי ונבחרת סקוטלנד, צ'רלי אדם, כתב בטוויטר: "המחשבות שלי עם משפחתו של ג'יימי סקינר, שבאופן כל כך עצוב מת בעודו משחק כדורגל". שוער הארטס, מארק ריג'רס, הוסיף: "כל כך מעציב לשמוע על ג'יימי סקינר. תנחומיי למשפחה".

זו לא הייתה החדשה העצובה האחרונה של היום. שעות לאחר מכן התברר ששחקן קבוצת הנוער של היברניאן, דייויד פול בן ה-18, מת בשנתו בבית הוריו. נסיבות מותו עדיין לא התבררו, אך בתקשורת הסקוטית סופר שזו הטרגדיה השנייה שפוקדת את משפחת פול אחרי שב-2008 אחותו הגדולה ג'ניפר, אז בת 16, מתה בנסיבות דומות. בהודעה רשמית מטעמה של היברניאן נכתב: "בעצב גדול המועדון מודיע על מותו המצער של הכדורגלן הצעיר דייויד פול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully