וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדולו אפס פיטרה את מחמוטי, אנגלו מונה במקומו

המאמן הוותיק עזב אחרי סיבוב ראשון מאכזב ביורוליג. היווני ששימש כעוזרו של איבקוביץ' באולימפיאקוס, יאמן בטופ 16

אנדולו אפס הטורקית, שעלתה בעור שיניה לשלב הטופ 16 של היורוליג אחרי שלב ראשון מאכזב וצבירת מאזן 6:4, הודיעה היום (שני) על פיטוריו של המאמן אוקטאי מחמוטי ועל מינויו של ונגליס אנגלו במקומו.

למרות סגל שכולל שחקנים בולטים כמו זוראן פלאניניץ', דושקו סבאנוביץ', סמיח ארדן וסקוטי הופסון, מחמוטי שכבר אימן את אנאדולו בשנים 2000-2007, לא הצליח להצעיד את הקבוצה לקמפיין טוב והיא עלתה לטופ 16 רק הודות להפסד של באמברג לז'לגיריס קובנה במחזור האחרון.

אנגלו היווני, 51, שיחק בעבר באפולון פטראס, אולימפיאקוס, פאניוניוס והירקליס. בהמשך שימש כעוזרו של דושאן איבקוביץ' בדינמו מוסקבה ובאולימפיאקוס, והיה חלק מהצוות שהוביל את הקבוצה לזכייה ביורוליג ב-2012. בעונה שעברה הוא אימן את אריס סלוניקי. בעבר הוא גם עמד על הקווים של א.א.ק אתונה, טריקלה.

מאמן אפס אנדולו לשעבר, אוקטאי מחמוטי. Alius Koroliovas, GettyImages
שילם את המחיר. מחמוטי/GettyImages, Alius Koroliovas

* דניאל האקט נחת אתמול במילאנו והוא יחתום מחר על חוזה במדי הקבוצה המקומית אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. האקט היה אמור לחתום היום, אבל המעבר שלו מסיינה התעכב ביממה. הוא צפוי לערוך בכורה במשחק הליגה של מילאנו נגד קרמונה ב-26 בדצמבר. למרות קמפיין גרוע של סיינה בשלב הבתים הראשון, האקט היה אחד מהמצטיינים במפעל והעמיד ממוצעים של 13.3 נקודות, 5.8 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים למשחק.

* הסנטר הצרפתי עלי טראורה, שהעמיד ממוצעי יורוליג של 8.9 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק במדי נאנטר, עזב את הקבוצה. לטראורה היה סעיף בחוזהו לפיו הוא רשאי לעזוב אם נאנטר לא תעפיל לטופ 16. הקבוצה הצרפתית גם נפרדה מג'קל פוסטר, שחוזהו שיסתיים בסוף השבוע לא הוארך.

שחקן נאנטר לשעבר, עלי טראורה. Herve Bellenger, GettyImages
החליט לא להמשיך. טראורה/GettyImages, Herve Bellenger

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully